/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Min pc DVD virker ikke?
Fra : Highstone
Vist : 422 gange
314 point
Dato : 18-06-04 00:03

Når jeg vil se en dvd på min bærbare DELL inspiron 510 (Helt ny), som jeg plejer, vil den pludselig ikke længere genkende dvd´en.
Når jeg går ind i denne computer og prøver at starte det op der, og trykker på drevet, er der ikke noget i.

Og når jeg prøver at gå ind i Dell media experience, som plejer at være host for mine film, så siger at den: didnt detect any DVD.
Betyder det at den er gået i stykker rent fysisk????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-04 00:18

Hvis du har kunne spille dvd'er på den og du kører med xp, så kunne du prøve at lave en systemgendannelse til en dato hvor det hele virkede.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 314 point
Dato : 18-06-04 05:03

Det kan være en driver der er smuttet

På Dell's hjemmeside kan du med din servicetag hente relevante drivers mm.

Kommentar
Fra : return

Dato : 18-06-04 07:41

prøv at rense din dvd rom for hvis der er noget snavs på den kan den jo ikke læse de data der skal bruges for at kunne af spille filmen

persomligt bruger jeg powerdvd som kan hentes på :http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=powerdvd&tg=dl-2001

Godkendelse af svar
Fra : Highstone

Dato : 18-07-04 14:16

Tak for svaret Better_Performance.