/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Erotisk Weekend med Kate. Engelsk titel?
Fra : Tobster
Vist : 522 gange
200 point
Dato : 17-06-04 23:03

"Erotisk Weekend med Kate" er den danske titel, men hvad hedder den på engelsk?

Det er ingen pornofilm, men en australsk komedie...
Den har været vist på dansk TV et par gange for nogle år siden...

Den handler om en mand og en kone som skal have en sanger til at bo hos sig et par dage. Det ender så med at konen forelsker sig i sangeren, og det driver både manden og sangeren ud i en masse sjove ting...

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 17-06-04 23:15
Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 17-06-04 23:19

Tak for for det hurtige og korrekte svar...
200 bobbers til dig.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-04 23:27

Typisk dansk at sætte erotisk foran, mener ikke der var meget af det i filmen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-04 23:28

Typisk dansk at sætte erotisk foran, mener ikke der var meget af det i filmen

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 18-06-04 00:13

Der er lidt, men ikke mere end i andre film.....