/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Knappen virker ikke...
Fra : Wccookie
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 12-06-02 21:44

Hej.
Jeg har lavet en hjemmeside: www.hbjcc.dk
Problemet er, at en af knapperne på siden ikke virker, og jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-02 22:34

Fejlen ligger højst sandsynligt at du kalder dit billede noget med æ, du må IKKE bruge æ, ø eller å i dine filnavne når du arbejder med hjemmesider. Eller noget som har med internettet at gøre.

Prøv at ændre :

_derived/vedtægter.htm_cmp_cactus000_vbtn.gif

til

_derived/vedtaegter.htm_cmp_cactus000_vbtn.gif

og husk så også rent fysisk at ændre filnavnet....

Så burde det virke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-06-02 21:20

Wccookie wrote:
> Hej.
> Jeg har lavet en hjemmeside: www.hbjcc.dk
> Problemet er, at en af knapperne på siden ikke virker, og jeg ved ikke
> hvordan jeg skal lave det.
Det er fordi den hedder: vedtægter. Der må IKKE være ÆØÅ i link.
Du kan bare kalde den vedtaegter så skulle det virke.

--
Med venlig hilsen
Mit freundlichen Grüßen
Lars Raaby

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-02 00:26

Wed, 12 Jun 2002 22:19:56 +0200, skrev "Lars Raaby"
<Lars@øraaby.dk>:

>Det er fordi den hedder: vedtægter. Der må IKKE være ÆØÅ i link.

Nej, det er altteksten, der hedder vedtægter og der må gerne være
æøå.

Linket hedder <a href="ny_side_1.htm"> og det virker godt nok.
Det er billedet, der mangler og det skulle hedde
_derived/ny_side_1.htm_cmp_cactus000_vbtn.gif, men det gør det
enten ikke eller også er det ikke uploaded.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-06-02 19:46

Hvis du kigger på linken til billedfilen til vedtægter :

http://www.hbjcc.dk/_derived/ny_side_1.htm_cmp_cactus000_vbtn.gif

så vil du se at den ikke eksisterer, så du mangler simpelthen billedfilen :

ny_side_1.htm_cmp_cactus000_vbtn.gif

denne ligger i :

_derived/

Kommentar
Fra : Wccookie

Dato : 13-06-02 22:09

Hej.
Jeg har forsøgt, jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det...