/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis javaspil og uploading af billeder~
Fra : DiTTe_Smiil
Vist : 399 gange
65 point
Dato : 17-06-04 20:13

Hej.
Jeg har en Nokia 3100. Jeg har et par billeder på computeren, som jeg gerne vil kunne uploade ned på mobilen(de skal kunne hentes via. wap) Jeg har prøvet med et par billeder på www.eaid.dk, men der stod der, at størrelsen ikke passer på min mobil! Hvordan gør man det? Håber det er enkelt, eller at der er en meget god vejledning med, for jeg er ikke en computer-nørd;-D

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 30-06-04 20:57

www.xgryde.dk der kan du uploade dine billeder ,og der kan du også hente gratis jave spil.