/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
honda ntv650 udstødning
Fra : kattegat
Vist : 2562 gange
100 point
Dato : 12-06-02 17:25

hej hej. jeg har et spørgsmål angående udstødningen på en honda ntv 650. Det er som bekendt en lille afgangspotte der sidder på den. Er der nogen her på kandu, der har erfaring med/kendskab til om det kan lade sig gøre at skifte den ud med en med noget mere bulder i, nærmest lidt ducati agtig ,evt en på hver side af cyklen, eller kan den kun køre med den originale lydpotte. på forhånd tak. kattegat.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-06-02 18:29

Thomas skrev i en ...
> hej hej. jeg har et spørgsmål angående udstødningen på en honda ntv
> 650. Det er som bekendt en lille afgangspotte der sidder på den. Er der
> nogen her på kandu, der har erfaring med/kendskab til om det kan lade
> sig gøre at skifte den ud med en med noget mere bulder i, nærmest lidt
> ducati agtig ,evt en på hver side af cyklen, eller kan den kun køre med
> den originale lydpotte. på forhånd tak. kattegat.ruet sammen?

Hvis tegnebogen er tyk nok kan alting lade sig gøre

BSM Exhaust Systems laver til NTV fra 84 til 210 pund + fragt til DK
http://bsm-exhausts.com

Du bliver nok nød til at affinde dig med 2-1 ellers skal du købe to slip-on
og så selv krølle nye forrør.

Den billigste løsning er at bore de 4 popnitter ud og fjerne det sidste
vende rør.
Det gælder hvis kun dem før 93 med kort udstødning og så Reveren

Det giver lidt, men en ducati lyd kommer der aldrig ud af det, da den er en
Honda

Du får bare mere V2 sound

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/8811/ (tip til NTV/Revere ejer)
DMCN#, MCTC#, Studmc#. V2-Power.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-06-02 17:45

kattegat wrote:

> hej hej. jeg har et spørgsmål angående udstødningen på en honda ntv
> 650. Det er som bekendt en lille afgangspotte der sidder på den. Er der
> nogen her på kandu, der har erfaring med/kendskab til om det kan lade
> sig gøre at skifte den ud med en med noget mere bulder i, nærmest lidt
> ducati agtig ,evt en på hver side af cyklen, eller kan den kun køre med
> den originale lydpotte. på forhånd tak. kattegat.ruet sammen?

Kandu eller ej, et tip til jer NTV-kørere er at kigge efter tilbehør til
Hawk/Hawk GT, dvs den amerikanske variant af NTV'en. Den har lidt lavere
(alu-)stel, er mere sportspræget og der findes derfor en del tilbehør. Fx
hos:

Arizona Motorsports på: store.yahoo.com/azmotorsports/hawker.html

Alt. kig på engelske sites efter tilbehør til den japanske udgave, Bros,
som er parallelimporteret i pænt tal derovre.

Richard Pade
'85 VF750S Veffer Dancer

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 15-07-02 13:59

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 18:50

"kattegat" skrev d. 12-06-02 16:25 dette indlæg :
> hej hej. jeg har et spørgsmål angående udstødningen på en honda ntv
> 650. Det er som bekendt en lille afgangspotte der sidder på den. Er
der
> nogen her på kandu, der har erfaring med/kendskab til om det kan lade
> sig gøre at skifte den ud med en med noget mere bulder i, nærmest lidt
> ducati agtig ,evt en på hver side af cyklen, eller kan den kun køre
med
> den originale lydpotte. på forhånd tak. kattegat.ruet sammen?

>
Hej Thomas!
I et tilbehørs-katalog fra englske M&P har jeg set at Laser fremstiller
en lydpotte i rustifit stål til NTV650.
Lydpotten hedder Laser ProStock og findes i to udgaver begge uden den
mellempotte som sidder mellem de to rør og selve lydpotten på den
originale udstødning. Gadeversionen skulle overholde EU-kravende men
have en dybere buldren end standard-lydpotten. Og Baneversionen som ikke
overholder EU-kravene hvor der helt klart er mere knald i.
I kataloget er prisen 270 og 230 pund for de to versioner.
Lydpotten forhandles også i DK af bl.a. Masi-Motor i Holbæk (Prøv at se
www.masimotor.dk)

M.v.h
Lars Hansen

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"