/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ungarn stadig billigt?
Fra : the_spawn15
Vist : 751 gange
20 point
Dato : 17-06-04 16:20

Hey Tøser og Drenge!!!

Jeg ska snart til ungarn med mine forældre og tænke på om det stadig er billigt der nede??? har fået af vide af mange at det er men er det nu det?????

Mvh Mikkel

Accepteret svar
Fra : scandinavia

Modtaget 30 point
Dato : 17-06-04 16:39

Hejsa

Jeg var dernede sidste år, og skal igen i år.

Min oplevelse var, at køber du almindelige håndgribelige varer: mad, smykker, tøj etc., så var prisforskellen mellem DK og ungarn meget lille. Købte du derimod serviceydelser, som gik på restaurant, kosmetolog og lign., så var ungarn meget billigere.

Go tur

Godkendelse af svar
Fra : the_spawn15

Dato : 19-06-04 10:36

Tak for svaret scandinavia.