/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Mordex
Fra : calista
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 17-06-04 10:29

Som tak for dit gode svar på mit spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/43062

Cali

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-06-04 10:38

Calista det vil sikkert glæde dig, at selv om gerningsmanden får en alt for kort straf så vil afsoningen blive helvede på jord for ham fordi hverken indsatte eller fængselspersonale har noget til overs for sådan noget "kryb".

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-04 10:39

Nu kan jeg se at det er for sent
Bjarne, hvis du ikke havde kommenteret i dette spg. kunne Cali have sparet 100 point...

Nå, nu er jeg her alligevel

Men Bjarne har ret...

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 17-06-04 11:05

Tak for svaret Mordex.

Og jo BjarneD, det er en slags trøst!! Ihvertfald for os voksne!

Og Mordex, pyt med pointene! Du gav et godt og præcist svar sammen med øh, hvem det nu var

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-06-04 11:11

Jeg er glad for at hjælpe

Takker og bukker herfra ...

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 11:14

Mordex -> Nu er det jo smalltalk, så jeg spørger lige af ren og skær nysgerrighed. Hvordan gik turen til byernes by ?

Nu har jeg selv i mine unge dage været inde at ruske tremmer og samle klemmer. Jeg husker tydeligt hvor glat trapperne kunne blive, når disse overgrebsmænd færdedes på dem. Hvordan der på mystisk vis altid var glasskår i havregrøden, når de fik deres morgenmad serveret og hvor uheldigt de kunne falde, når der var gårdtur. Når man så 'hjalp' dem op havde de som regel brækket et eller andet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 17-06-04 11:22

Hehe Molo, der reddede du sgu lige min elendige dag!
Det er almindeligt kendt, at kryb som dem vælger, at gå i iso frivilligt, så de ikke skal frygte for noget/ nogle!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-06-04 11:26

Mordex, mon ikke Cali får samlet nogle flere point hen ad vejen, og du havde da samlet noget fakta sammen

Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 11:40

calista -> Så kan jeg oplyse dig; efter på egen krop 'ufrivilligt', at have siddet i isolation i 7 uger : Dette næsten er værre end at samle sine tænder op med to brækkede arme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-06-04 16:04

Nu er jeg kommet hjem fra træning. Jeg har jo også en krop jeg skal pleje

>>Molo
Nu siger du byernes by, så mener du sikkert Paris. Vi kom ikke til Paris. Der var lidt for langt fra Køln. Men det var smaddersjovt i Køln Der var jo 25-28 grader i skyggen onsdag og torsdag, så det var dejligt. Det blev så lidt koldere fredag og lørdag, men det var alligevel sjovt. Vi fik kørt Køln igennem mange gange, bilen var jo med fri km.
Alt i alt kørte vi 2700 km. på en uge, men det var ikke noget der kunne mærkes i den dejlige bil
Aut.gear, fuldaut. klima, el-glassoltag, navigation, fartpilot, kørekomputer m.m. så det var dælme dejligt
Vi skal helt sikkert derned igen en anden gang. Men så kommer Paris også med på listen

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 16:33

Mordex -> De har også bedre øl i Køln

Pas nu på med overtræning : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/mordex.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-06-04 16:46

Den var god....... MEN jeg har ikke oversæg og intet hår på hovedet, for det ryger af ca. hver tredje dag....