/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP!!!! PLZ!!!!! popupér
Fra : jyden_bording
Vist : 339 gange
51 point
Dato : 16-06-04 21:52

jeg har windows xp... jeg får så mange popupér at jeg snart... ved ikke helt.. hihi men nogle der har nogle gode programmer jeg kan downloade???

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 61 point
Dato : 16-06-04 21:56

google toolbar...

http://toolbar.google.com/

Download den engelske version... Der er en indbygget popup killer.... og den er GREAT!!!

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-06-04 21:58

M'jello jyde.
BulletProof spy / Ad-aware har en glimragende popup stopper..
er dog ikke free ware

Mvh KoL

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 16-06-04 22:03

Hejsa
Kunne lyde som om du skal lægge vejen fordi www.spywarefri.dk Det lyder som om du er ramt af spyware, så prøv at hente programmet spyboot derinde og kør det. Hvis det ikke hjælper så kan du gratis oprette dig som bruger hos dem så hjælper de med at rense din computer ved hjælp af en logfil.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-06-04 22:05

download et program på kazaa

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-06-04 22:24

formater det er det eneste rigtigt karl smart

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-06-04 22:47

Dayworker hvem er egentlig karl smart her !!! Formater
Jyden Brug Google popup stopper den er gratis og virker bare hver gang og samtidig får du også et søgevindue i din browsers værktøjslinie
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-06-04 22:54

Ellers kan du også vælge Avant browser som er hurtigere end iexplorer, kan mere,er gratis,og med indbygget popupstopper og som du kan hente her
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=152
Den fylder kun lidt da den lægger sig oven på explorer
Mvh Sune

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 16-06-04 23:54

http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/Support.htm Det er lige den her du skal bruge og så lukke ørerne for resten jeg har måske en om mdr. den lærer hen af vejen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-06-04 00:17

egjegj Nød og hører på pil høballerne ud og lær noget af andre end dit eget ego tsk tsk

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 17-06-04 04:10

Har selv brugt en gratis pop-up stopper fra panicware i noget tid nu, og har ikke fortrudt endnu.
http://www.panicware.com/

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 17-06-04 09:27

Sunowich er du gammel nok til at være oppe på denne tid

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-06-04 19:37

jeg er venner med jyden bording, Så det var kun for sjov.

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 17-06-04 19:38

ja.,.. det var vist kun for sjov....??? hehe det var det!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-06-04 01:08

Dok dok dok

Godkendelse af svar
Fra : jyden_bording

Dato : 21-06-04 11:00

Tak for svaret ostemanden.