/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Kan nogen mon bruge mig
Fra : mariatrunte
Vist : 286 gange
150 point
Dato : 16-06-04 18:30

Hejsa jeg er en pige på 29 år.
Jeg søger et job på højest 16 timer om ugen det skal ligge i sydsjælland.
Det må ikke være tungt eller hårdt for ryggen.
Jeg er på pension men det er ingen hindring for mig, hvis det er det som chef for dig kan du ikke bruge mig.
Jeg tænker på noget hjemme arbejde hvor jeg kan lave det der hjemme.
Jeg er stabil og seriøs med denne søgning.
Jeg har været psykis syg men det er heller ikke nogen hindring for mig da jeg er en der kæmper for at få et liv så normalt som muligt.
Skriv hvis du er intresseret.

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-06-04 19:39

hej
har lige fundet et link så kan du jo prøve at søge lidt mere og se om der skulle være noget du kan bruge

http://www.altomhjemmearbejde.dk/html/private/index.htm

Kommentar
Fra : dintryghed.dk

Dato : 16-08-04 17:10

Der findes efterhånde mange MLM virksomheder inde for mange brancher, var det ikke en mulighed.
Det skal jo så siges at du skal være meget nøje med dit valg. For jeg ved da at der på denne måde er lidt mere frihed mht. arbejdstiderne.

Held og lykke

Kommentar
Fra : ak

Dato : 24-09-04 00:03

Hej "mariatrunte"
Jeg kom naturligt til at tænke på næsten det samme som "dintryghed", idet jeg selv arbejder seriøst med det og sammen med en gruppe dygtige mennesker. Jeg vil meget gerne forklare dig om det, hvis du har lyst, så kan du selv vudere om det kunne være noget for dig & evt. din mand
Du er velkommen til at sende mig en mail hvis du har lyst (du skal lige indsætte/fjerne nogle ting fra den adresse jeg skriver her) allan.denmark"indsæt snabel a"ofir."fjerndette"dk
med venlig hilsen
Allan

Annuller spørgsmålet
Fra : mariatrunte

Dato : 22-02-06 13:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål