/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så er der dælme SMALLTALK ;-)
Fra : molokyle
Vist : 808 gange
227 point
Dato : 16-06-04 18:07

Istedet for alle de dersens 'bløde' smalltalk tråde har 'molokeglen' her, åbnet op for en kedelig onsdags smalltalk.

NU skal der debatteres. Det er op til JER

...tro på det !!!

</MOLOKYLE>

....ville du sige noget ???

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-06-04 18:09

Ja, jeg vil gerne sige doh!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 18:10

Så vil jeg sige Tillykke og hjertelig velkommen til Kandu dk J_lo

</MOLOLYKKE>

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 18:11

Ok, så vil jeg gerne høre, om der er andre, der frygter at blive frygteligt trætte af al den sport på tv...;)

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 16-06-04 18:12

Nej ikke specielt sporten, nærmere alle de forbandede genudsendelser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 18:12
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 18:14

Også Velkommen til J_Lo herfra..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 18:16

Hondaen -> Hvad er tv for noget Jeg bor 3. th

creamygirly -> Jeg elsker også dig ...men kom lige op med nogle andre link end mine. Du kunne jo snuppe nogen af tedd's. Dét plejer JEG at gøre

....sssshhhhh </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 18:18

Et lille uskyldigt cyberkys til Molodengse fra Creamy
http://www.rcsb.org/pdb/molecules/1kys.gif

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 18:19

hov!! det var også et af dine egne..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 18:22

Krammepige -> Nu holder du altså op med at smide mine link i grams

Hvornår mon tedd kommer farende : http://cosmicairbrush.com/graphics/splashimages/hog.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 18:28

Dette link er jeg vild med
http://starterupsteve.servepics.com/swf/kozoFlash.html ....Er det et af dine, er det bare ærgerligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 18:43

Så er jeg tilbage : http://net2620.dk/4u/mololympic.jpg

Jeg skulle lige fodre min fisk : http://www.met.rdg.ac.uk/~swp98jap/graphics/fish.jpg

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 18:51

..og så har jeg iøvrigt altid været glad for denne flash ting : http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 19:58

Jaja... Hvis ikke andet fornuftigt, så får man da nogle sjove links med.. :-0

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 19:59

Hvor amatøragtigt.... Den skulle naturligvis se sådan ud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 20:03

Fornuftigt Soenne .... ? Hva' snakker du om ? Glad i begge ender ?

..ja; der er jo ikke den store menighed idag, men det ka' jo være det kommer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 20:06

Hovsa.... Kom jeg til at skrive fornuftigt, det var ikke meningen.... Der skulle have stået tidsspilde, men jeg er her jo selvfølgelig !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 20:07

Ps. Soenne -> Du kan jo lave en 'kys røv' smiley ud fra denne blanke standard ting : http://members.fortunecity.com/molo4/blank.html

...eller lægge billet ind på disse 500 bobs : http://kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 20:34

Det var dog en f...... masse pop up's....

....Jeg tror ikke liiiiiiiige at det er noget for mig, det tog mig ca 2 timer at få ændret det C der står i ikonet til commandprompten, til et D (jeg ville gerne have en genvej til en kommandoprompt på mit D-drev, gad ikke lige skrive "d:")

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 20:39

Og det er ikke fordi jeg keder mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 20:59

creamygirl -> Træd lidt tilbage og hils på ram2

Soenne -> Popcorn er gratis på fortunecity

...men se lige dette :

Kode
d:

..gemmer du som ddrev.bat og så skriver du da bare ddrev istedet for d: , når du suser i DOS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 21:04

Jaja, det ved jeg, det var heller ikke det jeg ville opnå. Jeg bruger office-linien, i den har jeg indsat en genvej til kommandoprompten på c-drevet, men jeg ville også gerne have én til d-drevet, pease of cake, men nu er jeg jo lidt vanskelig, så ikonet skulle passe dertil, derfor skulle C'et ændres til et D.

Hvad mener du lige med de popcorn ???

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 21:06

Sig mig, tror du vi duellerer (spg. 43173) ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:11

Soenne -> En gratis hjemmeside uddeler popcorn (pop-up's) til de besøgende

Ikoner skiftes da bare på selve genvejen ved at højreklikke og vælger : Egenskaber -> [Skift ikon] ...gennemse og vælge en af dem man nu har liggende i f.eks PIFMGR.DLL, moricons.dll eller SHELL32.DLL.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 21:13

DO.

Jojo, men D er ikke én af dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:24

Soenne jeg forstår ikke rigtigt problemet så :

Træk dit d: drev's ikon over i en anden mappe i stifinder. Du bliver promptet for at oprette en genvej ; Jadak ..og skift ikonens symbol derefter som ovenfor beskrevet ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 21:28

klik på start, alle programmer, tilbehør og hvil derefter dine øjne på "kommandprompt", eller rettere ikonet.... Det bogstav du ser er et C... Det skulle ændres til D.... Altså ikonet's udseende skulle ændres...

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 21:29

Tråden er vist iøvrigt ved at gå lidt død

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:31

Soenne -> Tråden ja, men ikke mig

..og man kan aldrig vide. Måske der er fodbold i tv eller noget..?

Det slutter vel engang

<7MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 21:34

Der er så mange andre tråde at tage sig af

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 21:34

Der er ektrem hjemmeservice på tv3

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:36

Soenne -> Find genvejen til din DOS prompt ; Højreklik->Egenskaber vælg fanen Program og ret din arbejdsmappe til d: , istedet for c:\windows

Der har du også mulighed for at køre en *.bat fil som f.eks den tossede ting jeg foreslog : Dato : 16-06-04 20:59

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:38

creamygirl -> Skal du ikke styre din nysgerrighed ved at kigge over i den tråd der omhandler noget med pointrod ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 21:43

Har jeg forstået det rigtigt:
Du vil ha' den lille grimme sorte fyr som ikon med et D:
åbn kommandopromt >alt+prnt scrn >sæt den ind i PowerPoint og gem som det filformat du vil bruge til at lave ikon.
Men hvordan du så laver det til et ikon ved jeg ikke.
Emesen.
PS. Må man tale med STORE bogstaver her i smalltalk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 21:45

Bagerdren du er håbløs bagud..!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 21:46

og der smuttede et (g) Molo er da en dreng

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 21:49

Rolig nu... Jeg har lavet genvejen for 14 dage siden, det er bare at rette egenskaberne.... Ikonet har jeg også lavet, jeg fandt bare et lille sharewareprogram til formålet, men pointen i det var jo at det tog 2 timer at rette C'et til et D, så derfor skal jeg ikke give mig i kast med at lave en ny smiley til kandu.dk, mine evner med et tegneprogram er begrænsede (ifald nogen skulle have glemt hvad den korte historie, som jo blev lang, egentlig skulle til for)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:55

Jepper emesen. I mine tråde må man tale som man lyster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 21:57

creamygirl ->

</MOLODENGSE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 22:02

Er nødt til at spørge dig Molo..Synes du også, at den Brazil barbering gjorde
herre ondt at få?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 22:02

SHIT - forkert tråd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 22:06

creamygirl

Heeeiiiiiiiiiii.... jeg fandt lige i anden forbindelse et link til min mande-deo : http://www.wd40.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 22:11

Næeh creamygirl, men det brænder lidt

..dette klares med en smule Benzokainliniment med salol

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 22:16

Prøv Din Nye Deo..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 22:19

Ja i skulle bare vide hvad der kan scores med en WD40 deo.
Den har også en herlig og sødlig duft.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 22:23

>emesen/molokyle. Måske i skulle skifte, I har vist taget skade.

>creamygirl. Du skulle måske prøve med Eau de la symaskineolie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 22:23

Jammen fortæl emesen! Hvad kan man score?!?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 22:25

Soenne--> hva´skulle jeg dog finde på at lave med symaskineolie?!? jeg har ingen symaskine..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-06-04 22:26

Smørre stemmen måske..Synes I jeg har en træls pibestemme

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 22:29

Nejnejnej, du skal ikke drikke det, du skal bruge det under fødderne, så knirker skoene ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 22:30

Jeg har scoret flere gamle Volvo-reservedele som ellers var ubrugelige.
WD40 er et simpelthen et vidundermiddel.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 22:33

>emesen. Kan det fjerne fodvorter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 22:35

Ja - men kun hvis de er godt rustne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 22:37

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 22:38

Tiøren er lige faldet.... Det var selvfølgelig det Houdini brugte når han skulle trylle bygninger væk, de skulle bare være rustne nok.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 22:48

Hvad betyder den lille blå bjælke og ettallet ovenover "Kommentar"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 22:57

creamygirl -> Jeg har en syg maskine du gerne må låne

Soenne -> Skifte ??? ..du er sikker på du ikke mener skrifte ?

Nul putte... skal der gasses bliver det med : http://www.matas.dk/site/04Hushave/04Skadedyr/08Gaa_vaek_hund/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 16-06-04 23:14

...men derfor må i godt lige svare på det med den blå bjælke

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 227 point
Dato : 16-06-04 23:15

Altid en fornøjelse at følge med i disse Smalltalk`s

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 23:24

Tak skal du have hilniels

Det er hér man ta'r en puster og finder en masse brugbare kommentarer og link

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-04 23:27

holniels -> ...og nogen ska' jo ha' påængerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-06-04 00:02

Frk.uro er lige gået.

Måtte lige hilse på

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 01:10

Jamen... Hai og godnat the1best

Var der lige noget sladder jeg ikke allerede har fået ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 16:35

Æuw - jeg skal altid betale for at få resten af en lukket tråd.
Og det er bare fordi man er så nysgerrig.
Emesur.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 17:03

Såeh såeh... emesen. Du er ikke alene

Jeg er også hårdt ramt af denne meget menneskelige egenskab

</MOLOTRØSTER>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-06-04 17:59

Sorry,var ikke for pointene men fordi jeg mener det...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 18:09

holniels -> Din kommentar tæller skam på lige fod med alle andres og jeg fandt den altså værd at belønne

..og så var det ved at være sengetid, men der var klister på tastaturet

</MOLOKYLE>