/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger musik stykke.
Fra : l.Wils
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 16-06-04 17:37

Jeg har 10 sek. af et stykke musik, jeg ved ikke hvad det hedder,
så nu vil jeg gerne have hjælp til at finde ud af det,
hvordan får jeg sendt en prøve af det?, så nogen måske kan sige mig hvad det heder?
Eller er der andre stedder man kan få oplyst den slags?
Hilsen
L.Wils.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 17:42

Syng , fløjt eller spil stykket i en musikforretning.

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 16-06-04 17:47

Det kommer da i højeste grad an på genren. Rock - Tekno - Opera - Kalassisk - Klaver og/eller orkester.
Også om du kan noder eller ej. Inden for mit eget område (klassisk) skal jeg gerne forsøge at hjælpe dig!

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 16-06-04 17:52

Om det er rock eller tekno det ved jeg ikke. Det med at fløjte i en musik forretning
dur ikke idag, for hvis det er over 2-3 år på bagen er der ingen der kan svare på det.
noder kan jeg ikke i tilstrækkelig omfang
Mvh
L.Wils.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-06-04 17:59

Hvis det er noget du har på bånd ell. lignende kunne du prøve hvis der er en lokalradiostation. måske kan du få dem til at spille det hvis de har sådan et program hvor man kan få bragt efterlysninger.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 18:00

Kan du ikke noget af teksten? Hvis du kan, så prøv og skriv den herinde...

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 16-06-04 18:02

Det lyder som en god ide for det ligger på min pc. så det er en mulighed
Mvh. L.Wils

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 16-06-04 18:03

Der er ingen tekst.
Mvh L.Wils

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 16-06-04 18:05

Den gode ide var fra Dova
L.W.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-04 18:10

Musikbiblioteket kan hjælpe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-06-04 18:10

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 18:12

Citat
Det med at fløjte i en musik forretning
dur ikke idag, for hvis det er over 2-3 år på bagen er der ingen der kan svare på det

Du har ikke megen tro på andre menneskers kendskab til musik.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-04 18:17

l.Wils
For nogle år siden, dengang, da der var prøvebilled på tv-skærmen, hørte jeg et stykke musik, som jeg godt kunne lide. Jeg optog det og tog til biblioteket. De kunne fortælle hvad det var. Så du kan jo prøve det.

Kommentar
Fra : Taus

Dato : 16-06-04 20:41

evt. kunne du ligge det lille stykke musik du har, på nettet så vi andre kunne lytte til det, måske var der en som kendte det...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-06-04 22:31

Jeg synes ligesom Taus!
God idé!

Jeg plejer at være rimelig god til at gætte musikstrofer.

Så jeg venter spændt på et link til dit stykke musik.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 16-06-04 23:58

Hvordan gør man det
mvh. l.w.