/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Problemmer med 802.11b netværkskort
Fra : snortop
Vist : 386 gange
200 point
Dato : 16-06-04 17:30

Jeg har problemmer med at installer mit trådløs netværk kort "Belkin 802.11b F5D6020"
Problemmet er jeg har fået smidt cd'eren ud og Windows XP vil ikke finde driveren automatisk.

Har prøvet at søge efter noget på nettet og fandt også noget der skulle være driver til den!!
http://web.belkin.com/support/download/downloaddetails.asp?download=250&lang=1

Har download den men der sker intet kommer bare et ikon på skrivebordet som fortæller mig at kortet ikke er installeret når man dobbelt klikke på ikonet... (SOM OM MAN IKKE VISTE DET I FORVEJEN!!!!) Forsøge på at opdater driver fra den lokation hvor filerne ligger har heller ikke lykkes.

Jeg har så prøvet en anden
http://www.cewindows.net/peripherals/pccardwirelesslan.htm
Men der sker slet ikke noget...

Så har jeg været på Amitech support side,.. (min computer en en bærbar Amitech Freenote Lite) Men der var heller ikke rigtig noget at finde jo et link til Amitech 802.11b driver.. men det har heller ikke lige virket endnu.

link til selve Kortet
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Product_Id=122691

Så nu håber jeg der er nogle der kan hjælp mig med problemmet

Kommentar
Fra : linuxrules

Dato : 16-06-04 18:22

Kan du se den i enhedshåndtering.
Hvis du kan så prøv at opdaterer driveren fra din download lokation.

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 16-06-04 20:38

Ja kan se den i enhedshåndtering...
Der ligger den som Ethernet driver. Med ? tegnet
Har prøvet at lade den opdater fra internet også.. men det har heller ikke bevirket noget.

Kommentar
Fra : leif_olsen

Dato : 02-07-04 15:12

Har du checket din adapters versionsnummer?? der er tre versioner af det samme netkort, mit gæt er at driveren til v1 ikke vil virke til v.2 eller v.3 og så fremdeles....hent evt. alle 3 go prøv dig frem

driverne ligger her: http://web.belkin.com/support/download/download.asp?category=9&lang=1&mode=

go fornøjelse