/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Start-Indstillinger
Fra : ekper
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 16-06-04 16:52

"Systemkonfiguration ?"

jeg har xp pro og jeg gik ind i sprogrammet og dianostisk start.
REsultatet er at den nu er gået i fejlsikker tilstand + at den skriver i dos mode følgende cdm\: og så kommer den med en rød besked at den bl vil genstarte. Jeg kører så i et genstarts-sløjfe , hvor dette bare gentager sig og selvom jeg trykker f8 for at skifte med disse muligheder er der ingen af disse muligheder der kan ændre på det!!

HVA pokker gør man ?
v h ekper

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:19

cdm ??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:21

Du kan jo prøve at skrive exit og så trykke på enter! Hvis du kan nå det!

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 16-06-04 18:19

hvis jeg var dig ville jeg formater. når der kommer en besked om at den ville genstarte går der så lidt tid inden den genstarter eller genstarter den med det samme

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 16-06-04 18:55

skrive at commandpoint C:\ shutdown 999 /A hvis du kan nå det. Det give ca.16 min til at forsøg at komme ud og tryk på normal start! det tyder på at du har fået et orm af SASSER typen??

hilsen C.......

Kommentar
Fra : ekper

Dato : 21-06-04 16:34

TIL Coliniiii ! og andre!
det er ikke en orm af SASSER typen da den jeg kender kommer op med et lille rødt skilt og der desuden er en firewall inde i "tdc-hubben" !(bredbånd!)

C:\shutddown 999/A

Kommentar
Fra : ekper

Dato : 21-06-04 16:39

Til etdye og andre!
NEJ jeg skal effektuere genstarten selv-derefter starter den med det samme!!

forige kommentar indehold en fejl nemlig : C:\shutddown 999/A -beklager! foreløbig Tak !