/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Application error medd. i outlook 2000
Fra : bantam
Vist : 698 gange
200 point
Dato : 16-06-04 16:36

Hej

Nu vil jeg lige høre om nogle kan hjælpe mig.

Jeg får pludselig nogle mærkelige medd., når jeg åbner min outlook, og jeg er IKKE god til engelsk, så jeg aner faktisk ikke hvad det er, men jeg skriver det her, så håber jeg nogle på en letforståelig måde måske kan hjælpe mig.
Der kommer 3 medd. efter hinanden.

1: Application error
SFOL0000
Has encountered a problem
We are sorry for the inconvenience
Module outlook addin
Procedure create obj.
line nr. 295
Active x component cant create object (429)

2: De 4 første linier det samme som ovenstående
Module General
Procedure get reg values
Line nr. 50
Object variable or vith block variable not set (91)

3: De 4 første linier det samme som ovenstående
Module oulook addin
Procedure finish init
line nr. 95
Active x component cant create object (429)

Jeg har brugt Spamfigterprogrammet, og der startede det for nogle dage siden med at der også kom errormedd. med de samme numre, som dem her, og jeg skrev til dem for at høre om det var spamfighter der var noget galt med, for det så ud til at det var en errormedd. der kom fra dem, men de har IKKE svaret mig, og da jeg så i dag på www.spamfighter.dk så at der var kommet en nyere version fjernede jeg programmet for at downloade den nye, for måske at komme problemet til livs på den måde, men nu dukker de altså op direkte i outlookprogrammet, så hvad det er håber jeg nogle ved.

Håber det lykkes for det er irreterende at jeg heller ikke kan bruge spamfighter, da den er god til at fjerne mit spam.

Det skal lige tilføjes at den modtager post ok.

med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:27

Det er spamfighter der giver problemet så! Fejlmeddelelsen går ud på at der er et tilføjelsesprogram til outlook der laver fejl. Det passer meget med at spamfighter har tilføjet sig outlook

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-06-04 17:39

Som jeg skriver i mit indlæg HAR jeg jo afinstalleret spamfighter, så det kan da ikke have noget med det at gøre.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:43

Jo der ligger sikkert stadigvæk noget i registreringsdatabasen!
Det er ihvertfald mit bud!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-04 17:48

Du kan osse prøve at gå ind i hjælp i outlook og Find og reparer fejl, eller detect and repair hvis du har en engelsk version

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 21-01-06 15:53

Tak for svaret tedd.

Tror nok jrg fandt ud af det andtstedes, men kan ikke huske det!, vil bare lukke spgsm.