/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kobberbryllup
Fra : Mille35
Vist : 2136 gange
50 point
Dato : 16-06-04 13:46

Kobberbryllup

Vi skal holde fest i Oktober ,vi mangler ingen ting ,men vil gerne holde en fest !!
Er der nogen der har noget forslag til en fest hvor folk Event. medbringer mad/drikkelse
Og et forslag til en indbydelse

Vi skal holde fest i Oktober ,vi mangler ingen ting ,men vil gerne holde en fest !!
Er der nogen der har noget forslag til en fest hvor folk Event. medbringer mad/drikkelse
Og et forslag til en indbydelse

Kommentar
Fra : meldgaard

Dato : 17-06-04 16:22

Hej og tillykke.

Hvad med at holde et sammenskuds gilde. Man kan jo skrive i indbydelsen at det eneste man ønsker er
en eller andet form for en ret i stedet for en gave. Det er da en sjov og anderledes måde at holde et
kobberbryllup. Man kunne jo også skrive at det skal være mad til et tema. feks. 60´er fest eller andet.
Det vil også være anderledes.

Accepteret svar
Fra : lilleli

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-04 12:25

Vi har ved to forskellige lejligheder inviteret til fest på følgende måde:
I stedet for gaver vil vi gerne om I hver islær tager en ret med - der svarer til det antal I er - det kan være en sød ret - det kan være en sur ret - en kold suppe o.s.v......ja det er helt op til hjer selv - Maden vil blive opstillet på et stort buffet bord - og vi sørger for brød og smør og drikkevarer....
Det har været en stor stor succes hver gang - og sikke et stort udvalg af retter - pies - tærter - søde kager - kolde supper - lune retter - fiskeretter - ja og der har ikke været - hvad vi ellers frygtede - en hel masse kartoffelsalat og frikadeller eller i det hele taget en hel masse gengangere... Vi sørgede så for nogle lækre brød og madboller mv. og øl, vand - og vin - og kaffe/the....
Den sidste fest var vi over 75 personer.... og alle var enige om at det var en smart måde at holde fest på - ..... Og det betyder også at du/I ikke skal planlægge og organisere hvem der nu skal have hvad med....som man jo skal ved et traditionelt sammenskudsgilde....
held og lykke med det....
lilleli

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 10-01-06 08:32

Tak for svaret lilleli.