/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
retriverhvalp sælges
Fra : ladies
Vist : 952 gange
50 point
Dato : 16-06-04 12:23

dejlig hvalp på 9½ uge mor labrador retriver-far golden retriver-chipset og vaccineret-og færdig med ormekur
renlig-kan-gå i snor kommer når man kalder-kærlig legesyg-robust-sort-utrolig dejlig-sælges pga vores schæfer ikke kan lade den lille få ro overhovedet.
den er børnevenlig og en rigtig charmetrold pris 1200 kender i nogen ???er sat til salg på hundesiden hestenettet og andre steder

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 16-06-04 12:26

Hejsa

Hvilket køn er hvalpen og hvad farve har den? Har du evt. billeder af den? Hvor bor den forresten?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-06-04 12:27

Det piner mig du endnu engang må sætte hunden til salg. Jeg vil forsøge, om jeg kan få en til at hente den, selvom det nok bliver svært. Bare den får det godt.
Torben

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 16-06-04 12:28

Hva' mener du, Baunchmann? Har den før været solgt eller sat til salg?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-06-04 12:41

Da ladies satte den til salg, var der ingen positive reaktioner. Da den bor i Jylland og jeg på Sjælland, havde jeg ikke mulighed for at hente den p.g.a. handicap. Det er min store drøm at få netop sådan en blanding, og som skrevet, vil jeg gøre hvad jeg kan for at få fat i den. ladies ser ud til at være bundreel, så der var ikke noget odiøst i at jeg skrev som jeg gjorde.
Torben

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 16-06-04 13:18

Jamen, så er jeg straks mere rolig. Ved du om det er en han eller tæve?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-06-04 13:40

Det er en han.
Torben

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 16-06-04 13:44

Øv, så har det desværre ingen interesse. Men tak for dine svar!

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 16-06-04 15:28

Bauchmann> jeg vil forslå at du på kandu søger om nogle kan tage den med til dig på sjælland. Der er især mange hundefolk som rakker rundt mellem sjælland og jylland til div arrangementer, for dem vil det ikke være det store problem, at tage en hvalp med.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-06-04 15:40

Tak for rådet. Hvilke kategori vil du foreslå jeg går ind på?
Torben

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 16-06-04 16:23

hej bauchmann
tak for dine ord, men jeg kan love dig at jeg kun sælger den til et godt hjem for den er virkelig skøn,ville ønske jeg boede tætter på dig
ladies
ladies@pc.dk

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-06-04 16:29

Jeg omtalt, har jeg ikke opgivet. Jeg er bare i en situation jeg ikke kan huske hvor du bor. Er der nogen som har et ærinde i Jylland og vil tage hunden med til Hillerød, selvfølgelig mod betaling, så lad mig det vide på t.bauchmann@mail.tdcadsl.dk
Torben

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 16-06-04 16:44

jeg bor i staby ved ulfborg min mail er ladies@pc.dk

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 50 point
Dato : 17-06-04 08:07

Hej ladies !

Du kan gratis sætte din hvalp til salg på www.loppetjansen.dk - Så bliver annoncen set af 2-4.000 brugere hver dag.

Karin

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-08-06 22:11

Tak for svaret k.j.k.