/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Hjælp til børne-tøjs-størrelser
Fra : Chamira
Vist : 1996 gange
300 point
Dato : 15-06-04 23:55

Hejsa

Jeg har efter en slags tabel, hvor man kan se, hvilken alder børnetøjstørrelser passer til, men kan ikke finde noget på nettet (eller ved ikke hvor jeg skal lede!) Jeg ved godt man ikke kan sige det 100 % korrekt, da børn vokser forskelligt osv., men bare muligheden for en pejling af, om feks. en str. 90 er til et barn på 3 år eller på 6 år... jeg er fuldstændig lost!

Jeg vil gerne have en slags tabel på flg. mål:

str. = ca. alder

Der er ekstra point for ekstraordinært og brugbart svar eller henvisning til god hjemmeside med tabel.

Mvh/Mira

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-06-04 00:04

Eks. 104= 6år. 116= 8 år. Søg på google: Målskema børnetøj clamal/dk/shop opgiver måltabeller

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 310 point
Dato : 16-06-04 00:04
Godkendelse af svar
Fra : Chamira

Dato : 16-06-04 00:27

Tak for svaret jakjoe... det var lige sådan et jeg skulle bruge, med størrelser fra 6 mdr. og op.

mvh/mira

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-06-04 00:30

Siger også mange tak

mvh
jakjoe