/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opkaldsforbindelse..
Fra : mrm86
Vist : 582 gange
63 point
Dato : 15-06-04 22:15

Når man har modem, så kommer der en boks op med opkaldsforbindelse..

Ved mig kommer den op hele tiden, hvordan kan man få den til at lade være med at komme op hver eneste sekund..??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-04 22:46

Hvilket windows bruger du? Det kan være et program der starter op med computeren, der vil på nettet, det kan være en dialer, som man har fået ind på sin computeren ved at komme til at downloade noget fra internettet! Det kan være en virus/orm/backdør!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-06-04 22:46

Har du installeret en anden browser end Internet Explorer, så har du virus.?
Du kan jo også have fået et spywareprogram der vil ringe op til de dyre takster i udlandet.
Har du testet din harddisk med opdateret antivirus og antispywareprogrammer?

http://www.eksperten.dk/spm/316574?fullscreen=1
http://www.eksperten.dk/spm/400943
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 16-06-04 08:24

hej
tjek for din egen skyld hvilket tlf. nr den vil kalde op til
ole

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 16-06-04 16:33

Det er windows 98, og den vil kalde op til det alm internet, det er ikke nogle dialer..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-04 16:38

Hvad har du af ikoner nede på processlinien ved siden af uret.
Emesen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-06-04 16:40

Ja hvis du ikke vil svare, så bliver det nok svært at hjælpe dig.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 63 point
Dato : 16-06-04 17:22
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:23

Kopier hele linket til adressefeltet

Godkendelse af svar
Fra : mrm86

Dato : 16-06-04 18:23

Tak for svaret tedd.