/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
kan man se hvem der har bedømt ens tip
Fra : snaptil
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 15-06-04 17:29

http://www.kandu.dk/dk/tip/8196
dette tip som jeg har lavet er blevet bedømt til en halv stjerne.. syntes selv det er godt tip..siden illustrerer masser af genoptræningsøvelser og er lavet af proffesionelle..... så gad godt vide hvem der har givet en halv stjerne og på hvilket grundlag ... hmm

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-06-04 17:30

NEj

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-04 17:31

Nej det kan du ikke og dermed heller ikke hævne dig.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-06-04 17:33

Men det er jo heller ikke et tip du har skrevet, du har bare lagt et link, hvis du i tippet havde skrevet det samme som i dete spørgsmål kunne det være du havde scoret højere, så ved man i det mindste hvad man klikker på

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-06-04 17:34

Nej, du kan ikke se det.
Det er ikke kun én der bedømmer, men 5.
Så nogen har sikkert givet det mere end en halv stjerne.

Mordex.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-06-04 17:40

syntes nu overskriften var meget beskrivende.. mener kun få ville forvente at jeg havde lagt en fagbeskrivelse herud med beskrivelse af sådan et emne. (ville jo nok fylde en del hvis det bare skulle være en del seriøst).. men ok..
syntes bare det er synd hvis der er nogen de rhar brug for den information og derefter vælger den side fra.. da jeg må sige den er genial..... nå man kan ikke dele point ud på kandu til flere.. så hvis en eller flere vil skrive 5 ting for og 5 ting imod siden.. så giver jeg vedkommende point

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-04 17:42

Der er ingen der kan give en halv stjerne, men nogle har ikke givet nogen stjerner, så sammenlagt har de 5 bedømmelser givet ½ stjerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-04 17:43

Citat
så hvis en eller flere vil skrive 5 ting for og 5 ting imod siden.. så giver jeg vedkommende point

Det gider jeg godtnok ikke, point betyder ikke noget her.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 15-06-04 17:43

Det at dit tip har fået lav rating har ikke nødvendigvis noget med linkets kvalitet at gøre, men der er en stigende tendens herinde til at brugere bare smider links ind i tip sektionen uden beskrivelse, og en masse brugere "straffer" så den slags handlinger ved at give lave vurderinger, som sagt, jeg er sikker på at hvis du sammen med linket havde skrevet det samme som du gør øverst i dette spørgsmål, så ville det have givet en højere vurdering

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-04 17:47

Jeg enig med Teil, behold point, siden interesserer mig ikke et døjt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-06-04 17:48

Interesser: Stor PC interesse, men ved for lidt om
det. Derfor følger jeg med på kandu, her kan læres
meget.

Astronomi: er også en af mine interesser, som jeg
dyrker på Brorfelde observatorium og ved mit
sommerhus, med en 8" reflector og en 120 mm
refractor.

Digitalfotografering: med Canon D 60

Min mail: capricor_dk<snabel a>capricornus.dk

Min dobbeltprofil: Bsjh

lol lol lol nej det ses... det var også i kategorien sport

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 15-06-04 17:51

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-06-04 17:51

For:
1. God information om sport
2. Et link i bunden af siden
3. Pæn top som hende under "skader" har på
4. Også bukser
5. En stærk sort farve

Imod:
1. For få farver
2. For små bogstaver
3. For mange prikker
4. Grim farve i siderne
5. For mange "om" under generelt

Er det godt nok? Har jeg lavet lektien?

Nu kan du ikke undgå at give mig point. Jeg har, som du selv har bedt om, skrevet fem ting for og imod siden.

Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-06-04 17:52

Det er sgu snyd
Jeg melder dig til Kandupolitiet
Bare vent og se

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-06-04 17:54

av av

nu syntes alle jeg en

Kommentar
Fra : Mordex