/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Video sendt til N6230
Fra : flipper89
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 15-06-04 17:03

Jeg har en nokia 6230 og vil spørge om man kan sende video og mp3 musik fra pc suite og til mobilen på dens mmc kort med bluetooth???

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 15-06-04 17:46

Det skulle der vel ikke være noget i vejen for, hvis din PC er forsynet med bluetooth - du kan gøre det uden problemer med IR

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 17-06-04 21:17

Der er ingen problemer i at sende via BT. Der findes også adskillige programmer til overførsel af filer til Telefonens MMC/SD-kort. Oxygene Phone manager f.eks eller den originale PC-suite

Kommentar
Fra : DenFlyvendeKajak

Dato : 14-08-04 19:25

Det er ganske let men jeg vil råde dig til at downloade den sidste nye vers. af PC-suite på Nokia's side