/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook uden opkald til internet?
Fra : bbn
Vist : 808 gange
100 point
Dato : 15-06-04 16:35

Jeg har både Outlook og Outlook Express. Bruger OE til post.
Mit problem er, at jeg gerne vil kunne starte Outlook uden at der automatisk ringes op til internettet (ja, jeg har stadig modem...)
Hvordan ændrer jeg indstillingen?
Mvh

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 110 point
Dato : 15-06-04 16:41

Under menuen "funktioner" finder du "indstillinger". Under "generelt" fanen skal du fjerne fluebenet i "send og modtag meddelelser ved start". Og evt. fjerne fluebenet i "søg efter nye meddelelser hvert XX minut", såfremt du har outlook kørende hele tiden.
Det virker for mig.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-06-04 17:20

Og så skal du under indstillinger for send/modtag sørger for at alle flueben er fjernet i den sektion der hedder offline

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-06-04 17:20

Men bare nysgerrig, hvorfor bruger du ikke Outlook til post?

Kommentar
Fra : bbn

Dato : 15-06-04 17:35

Kan ikke finde nogen "generelt" fane under "indstillinger" og "funktioner"...har Outlook version 2000, er det derfor?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-06-04 17:40

Funktioner -> Indstillinger -> Kofiguration af email -> der skal fjernes flueben i send så snart der er etableret forbindelse.

Derefter:

Funktioner-> Indstillinger for send modtag og fjerne flueben i offline indstillinger

Kommentar
Fra : bbn

Dato : 15-06-04 17:53

Sorry, men jeg kan altså ikke finde de ting, du nævner...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-06-04 21:59

Jeg har lige opdateret mit outlook.

Jeg ville se, hvad det er, I "snakker" om.

Jeg bruger også kun Outlook Express.

Der blev der spurgt om de ting, du efterlyser.

Da programmet var færdig opdateret, gik jeg ind i Funktioner på Menulinien, derefter i Indstillinger og fjernede de flueben, der var i Postlevering og Andet.

Så skulle den ged være barberet.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : bbn

Dato : 16-06-04 22:20

Tak allesammen, jeg har prøvet det hele, men det virker altså bare ikke...

Godkendelse af svar
Fra : bbn

Dato : 21-06-04 22:17

Tak for svaret PowerRanger. Kan godt se logikken, men det virker desværre ikke her...
Undskyld, at jeg først nu lukker spørgsmålet.
Mvh