/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆLP!!!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 503 gange
40 point
Dato : 15-06-04 14:19

Her kommer lige et par spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at få svar på:

1: Hvad hedder sangene på nogle af de gode gamle DAD sange??

2: Hvad hedder sangen på Outlandish's nye, hvaor de synger dansk??

3:Hvad hedder sangen og den/dem som synger: For du er så smuk og dejlig??

4: Hvad hedder det rockband som synger Something else matters??

5: Hvad hedder den sang som 3 doors down synger. Den bliver spillet meget i radioen lige i øjeblikket?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 14:35

1: sleeping my day away. ZCMI. I wont cut my hair m. fl. 4: tror du mener NOTHING else matters: Metallica

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-04 14:46

3= Anne Linnet, Du er så smuk og dejlig.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 15-06-04 14:51

2: Er det ikke "Man binder os på hånd og mund"

5: Tjek www.3doorsdown.com - der finder du nok svaret

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 15-06-04 15:01

4: Metallica
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 15-06-04 15:01

4: Metallica
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 15-06-04 15:01

4: Metallica
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-04 17:33

2= Outlandish, du kan høre lidt af den her http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=121677

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 40 point
Dato : 15-06-04 17:58

1: Sleeping My Day Away, Bad Craziness, Grow Or Pay, Laugh & A ½, It's After Dark m.fl. Mange af de gode er på albummet "Good Clean Family Entertainment You Can Trust".

2: Man Binder Os På Mund Og Hånd. Revytekst af Poul Henningsen skrevet under besættelsen.

3: Smuk & Dejlig af Shit & Chalou (bl.a. Anne Linnet).

4: Metallica

5: Here Without You

Venlig hilsen
Simon

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 16-06-04 08:58

1000 tak for hjælpen <Sion>.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-06-04 15:29

Der er en lille fejl i sions svar sPørgsmål 3 : det er shit og chanel

Kommentar
Fra : sion

Dato : 17-06-04 00:44

Hmm... Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Jeg har altid kendt dem som Shit & Chalou. Hvis man søger på Shit & Chalou på eksempelvis Google, kommer der mange resultater, som bl.a. også indeholder titlen på sangen (Smuk og dejlig).

MEN... hvis man søger på Shit & Chanel, kommer der også en masse tilsyneladende pålidelige resultater. Så jeg ved ikke hvad, der er rigtigt.

I hvert fald kan nævnes, at bl.a. Lis Sørensen også var med gruppen.

Venlig hilsen
Simon