/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Usrbridg.exe
Fra : fredag
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 15-06-04 13:24

Hej.

Hvergang jeg tænder for min bærbare pcér melder den en fejl: kunne ikke finde "usrbridg.exe"....
Hvad er det og hvordan kommer jeg af med den. Har prøvet aqt søger efter noget under tilføj/fjern programmer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-04 13:32

Det er relatered til en IR port! Har du slået Infra red port til i bios?

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 15-06-04 13:37

Aner det ikke, hvordqan gøres dette.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-04 17:31

Når du starter din pc'er op fortæller den dig hvad tast du skal trykke på for at komme ind i bios - oftest er det "delete-tasten" der skal trykkes på. Her finder du så ir-porten og slår den fra. Du kan læse om det i den manual der fulgte med den bærbare.

//bentjuul

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 16-06-04 08:21

Hej BentJuul og Tedd. Hvis jeg nu ikke kan komme ind i bios, idet den forlanger et password som jeg ikke kende, hvilke muligheder har jeg så ????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 13:52

Hvad er det for en bærbar?

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 16-06-04 15:28

I-Buddie 4 ca. 2 år gammel m/intel P4

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:36

prøv at skrive ami som password

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:38

eller AMI
Eller
BIOS
PASSWORD
HEWITT RAND
AMI?SW
AMI_SW
LKWPETER
A.M.I.
CONDO

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:39

sorry skulle have været
AMI?SW
AMI_SW
LKWPETER
A.M.I.
CONDO

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-04 17:41

Irriterende!!!
AMI?SW eller AMI_SW eller LKWPETER

Accepteret svar
Fra : alstroem

Modtaget 200 point
Dato : 16-06-04 23:32

Såfremt du ikke kan komme ind i BIOS, så prøv evt. følgende link. Du er tilsyneladende ikke den eneste, som har har problemet.

http://computing.net/windows2000/wwwboard/forum/12918.html

Kort fortalt skriver de:
If you reinstall the "IrBridge Kernel-Level Interface" and the "Infrared virtual com port", the "usrbridg.exe" will startup again. Do this: Add HW->"Add a new device"->"No"->"Other devices"->"IrBridge and Infrared Virtual COM port under Manufact. "Extended Systems""
BOOT
NB: If you can't find the .sys files it asks for, they are in c:\winnt\system32\drivers on a normal system

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 17-06-04 10:09

Tak for svaret alstroem.