/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SP1 til Iexplorer
Fra : Brassovitski
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 15-06-04 09:06

Hej
Hvor finder jeg hele SP1 pakken til Iexplorer 6.0? På MicroSoft's hjemmeside kan man kun dowmloade en installer, som så henter SP1 pakken, installerer den og sletter de midlertidige filer. Hvordan får jeg gemt hele opdateringen, så jeg ikke skal på nettet for at downloade den igen næste gang den skal installeres?

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 15-06-04 09:12
Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-06-04 09:22

hejsa

det kan du lige her
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp

Husk at vælge det rigtige sprog

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-04 13:19

Du har også mulighed for at bestille en cd'er gratis med alle opdateringer indtil 15.10.03.
Den bestilles her - se nederst på siden.
http://www.microsoft.com/danmark/security/protect/default.asp

//bentjuul

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-06-04 16:36

Til bentjuul, MicroSoft 's hjemmeside melder tilbage at linket ikke passer til en side.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-04 16:57

Det virker godt nok hos mig, men prøv dette i stedet for
http://www.microsoft.com/danmark/
I øverste højre hjørne er der et grafikbillede hvor der står "Beskyt din PC" Klik på billedet og du kommer frem til siden. CD'eren bestilles via et link nederst på denne side.

Håber du kan få det til at virke.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-04 17:10

Du kan også bestille den via Windows Update - gå op i funktioner i din browser og vælg her Windows Update når du kommer ind på siden er der det samme grafikbillede, som jeg tidligere skrev, i øvre højre hjørne.
Tryk på dette og du kommer til en engelsk side hvorfra den kan bestilles. Bestillings linket er midt på siden.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-06-04 17:39

Tak for svaret Manse9933.
Rigtig godt link. Det er s.. godt nok for ringe at pakkerne ikke er let tilgængelige på MicroSoft's hjemmeside.