/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
jokeren-sulten på mp3??
Fra : smukke_nadia
Vist : 345 gange
20 point
Dato : 15-06-04 01:26

hey jeg er helt vild med den sang der hedder sulten fra jokeren.
Men problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg kan downloade det/hente det ned på min computer.
Jeg har ledt og ledt og har ik fundet noget endu så jeg tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig??

på forhånd tak

hilsen nadia

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-06-04 09:39

måske du kan finde det her

http://www.rapspot.dk/tmp/arkiv/000086.php

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-06-04 09:45
Kommentar
Fra : return

Dato : 15-06-04 09:59
Kommentar
Fra : return

Dato : 15-06-04 10:01

her burde der kunne lade sig gør men det koster jo nok lidt

http://www.mp3rox.com/index.asp?ref2=Overture&refurl=mp3_downloading

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 15-06-04 11:04

Du kunne eventuelt gå ned til din pladepusher og købe den... Men det er vist ved at gå af mode.

Vh KK - rapper der sælger keine plader pga det kære internet