/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvordan eller Hvad ?
Fra : tej1957
Vist : 425 gange
200 point
Dato : 14-06-04 23:12

Jeg er så godt og grundigt træt af at høre på de Danske Journalisters begejstringer i fodboldsudsendelser/Landskampe fordi de altid gentager sig selv. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan og hvor jeg kan henvende mig til de respektive steder så de for FANDEN kan finde på nye udtryksmåder (UDBRUD O.L.) eller er det fordi at fodboldspillet alligevel ikke er så intellektuelt som de/ i gør det til? Altså spille med fødderne istedet for HJERNEN.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 14-06-04 23:16

Netop at spille med fødderne, sporten er jo for hjernedøde.
Det samme kan siges om sportjournalisterne.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-06-04 23:16

Problemløsning : 1 skru ned for lyden 2 sluk for det uintellegente 3 må give dig lidt ret ser det kun når danmark er med

Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-06-04 23:54

Jeg kan ikke være mere enig med Suno, hvis journalisterne er et problem, så skru da ned for lyden, så kan du passende lege speaker selv. Husk lige at optage det, og du vil erfare, at der ikke er den store forskel.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 00:24

Hvis du havde regnet med at "bold" er intellektuelt, er det vist mere dig der har et problem

Godkendelse af svar
Fra : tej1957

Dato : 15-06-04 09:28

Tak for svaret Teil. Det er helt vanvittigt. . . . . . . . . .

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-04 09:30

Velbekomme
Det kunne være sjovt at høre Søren Ryge Petersen som kommentator.

Kommentar
Fra : tej1957

Dato : 15-06-04 11:48

Ja for han vil garanteret glemme at se fodbolden og istedetfor snakke sig om hvordan græsset trænger til det ene og andet. . . . . . . . . .