/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
sååådan du!!...
Fra : hvidtiger
Vist : 423 gange
20 point
Dato : 14-06-04 22:06

Sådan du!...angående min sløve scooter og indstilling af min 21mmkarburator, så satte jeg en dyse 80 i istedet for den 90ér der var der..Det kvikkede den lidt mere op af i accelrationen og generelt hele vejen op til de 80-90km/t..

Men jeg kan så spørge en af jer..Skal lige siges at jeg har en malossi multivar og en polini speed control, og hvis I skulle vælge en køre med en af de to hvad for en så??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-06-04 22:29

Jeg ville vælge Polini, men der er mulighed for at Mallossi kører bedre. Det gælder om på hvilken opsætning du ellers har.

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 14-06-04 23:00

Jeg køre med amal karburator..21mm og den er ikke lige den bedste men den er udemærket til mit forbrug....Hebo racing 47,6 alukit, gianelli udstødning, anden gearing, forstærket polini kilerem...Det er detr jeg hat derpå...

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 30 point
Dato : 14-06-04 23:12

Polini SpeedControl køre bedst (efter min mening!), så vælg den hvis du vil have maksimal ydelse...

Malossi MultiVar'en holder bedst (igen efter min mening), så vælg den hvis du vil have holdbarhed...

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 15-06-04 12:48

Det syntes jeg også at den køre bedst..Tænkte på om det er helt normalt og skal omdyse en 21mm til 80 når der sad en 90 i??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 15-06-04 13:24

Ja det er helt normalt, de dyser der sidder i dem normalt passer jo sjællendt... Så hvis din motor får nok benzin med 80'eren, er der ingen grund til bekymring...!

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 18-11-05 16:20

Tak for svaret Jon.