/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
efter 2 forsøg
Fra : gud
Vist : 591 gange
200 point
Dato : 14-06-04 21:25

når man forsøger at unlockke sin telefon får man 3 forsøg hvis man ikke lykkes så låser telefonen.
her kommer spørgsmålet: hvis man stopper efter 2 forsøg hvornår har man så 3 forsøg igen ????????

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 21:30

Nej

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 14-06-04 21:32

du har 5 forsøg til at unlocke den med kode
har du brugt de 5 forsøg har du ikke mulighed for at unlocke den med kode
men den kan altid unlockes med kabel og det rigtige udstyr

(du for ikke på noget tidspunkt dine forsøg igen)
hilsen Bjarne
www.openphone.dk
DIN UNLOCK PARTNER

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 14-06-04 21:34

du har 5 forsøg og når du har brugt dem så er der kun en måde at åbne den på er med kabel

gratis unlock her

http://www.sitecenter.dk/unilock/hjemmeside/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 21:36

Den gode fe kommer ikke med flere ønsker.

Kommentar
Fra : gud

Dato : 14-06-04 21:41

har det nogen betydning at telefonen er købt idag og endnu ikke er åbnet fra debitel side

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-06-04 22:25

har ingen betydning
bare HUSK 5 forsøg

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-06-04 23:04

Hvis du vil have de rigtige koder og en dansk guide så kik ind på www.helloo.dk og følge guiden!
Og HUSK du har 5 forsøg i alt.
Hilsen Dan

Accepteret svar
Fra : fkp

Modtaget 200 point
Dato : 14-06-04 23:08

Hvis du vil have de rigtige koder og en dansk guide så kik ind på http://www.sitecenter.dk/unilock/hjemmeside/ og følge guiden!
Og HUSK du har 5 forsøg i alt.
mvh fkp

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-06-04 23:39

ftp> Er du bare ude på ballade?? eller er du bare en ren wanna be person? Kan du dog ikke finde på noget selv??
Skide efter aber..

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-06-04 02:02

Hvis du vil have de rigtige koder og en dansk guide så kik ind på www.helloo.dk og følge guiden!
Og HUSK du har 5 forsøg i alt.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-06-04 02:02

Hvis du vil have de rigtige koder og en dansk guide så kik ind på www.helloo.dk og følge guiden!
Og HUSK du har 5 forsøg i alt.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 15-06-04 08:50

SUK --- er der virkelig nogen der har så undt i r... over at helloo har en kanon bruger venlig kode beregner

her ligner det også at en prøver at få point på helloo´s tekst ved at kopiere den
(kan man ikke acepter at nogen har højre point end en selv ( det viser jo bare hvem der ved hvad han har med at gøre)
(jeg vil lige gøre opmærksom på dette er IKKE skrævet for at forsvare helloo >Dan<) det er han gammel nok til selv )

men >GUD< vil du være venlig at lukke dit spørgsmål det gør du ved at klikke på akcepter svar ved den du mener har fortjent point
Hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Godkendelse af svar
Fra : gud

Dato : 15-06-04 16:04

Tak for svaret fkp.