/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Manglende point
Fra : Better_Performance
Vist : 411 gange
4 point
Dato : 14-06-04 20:45

Er jeg den eneste der ikke får mine point for de spørgsmål jeg svarer på??

Jeg er sådan set ligeglad med de point, men jeg har brug for dem til at stille spørgsmål, je ghar sendt mail til kandu, men har ikke fået noget svar

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 14 point
Dato : 14-06-04 20:46

Du kan ikke bruge superpoint til at stille spørgsmål med. Kun de ledige point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-04 20:48

Du får 20 ledige point pr. dag, hvis du logger dig på.

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 20:48

Det havde jeg sgu da lige glemt, jeg har været på ferie for længe

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-04 21:08

Ja ja det kan jo ske for enhver

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 14-06-04 21:10

hej tilBetter_Performance.man kan altid glemme noget, selv er jeg ved at finde ud af dette system.i kandu.
hilsen fra Karin

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-06-04 21:16

Det ville da kun være et gode endelig at slippe af med de superpoint. De har kun været til besvær.

PS! Har ikke lagt mærke til det.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 14-06-04 21:21

Jeg må tilstå, jeg ikke har lagt mærke til om jeg får dem eller ej. Jeg kan alligevel aldrig huske, hvor mange jeg har, så hvis jeg ikke fik dem, ville jeg aldrig opdage det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 00:04

Ja og jeg gik glip af 300 point da jeg var nybegynder fordi jeg ikke lige havde nærlæst at man skulle være superbruger for at få dem.