/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fordeling af point ?
Fra : frostnielsen
Vist : 273 gange
50 point
Dato : 14-06-04 20:24

Kære medbruger af Kandu.

Hvis jeg har fået 4 svar på et spørgsmål - der er så godt som identiske - kan man give alle point eller kan man dele point mellem de 4 svar.

Jeg har prøvet at finde svar på mit spørsgmål i gruppen "kandu" !

"S"

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 14-06-04 20:25

Du kan desværre kune give point til en person

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-06-04 20:25

Nej det kan du ikke. Du kan oprette 3 tråde mere attesteret til de involverede

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-06-04 20:29

Normalt accepterer man det første korrekte svar.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-06-04 20:39

Du skal bare acceptere det svar der er bedst for dig. Det der er vigtigt er et godt svar og ikke point, og de fleste går ikke så højt op i point.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : frostnielsen

Dato : 14-06-04 20:42

OK - denne gang (thi hi) går vi som mordex siger - den første få point.

Tak for svaret Better_Performance.

S

PS hvad vil det sige at oprette 3 tråde med att ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-06-04 20:44

Nemlig >bentjuul< - point er kun for sjov.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-06-04 20:51

Hvis mit svar var det bedste skulle jeg da have pointene

Kommentar
Fra : frostnielsen

Dato : 14-06-04 20:58

Selv om point kun er for sjovt - ville det jo være rart at kunne dele ud til alle.
For første kan godt være det rigtig - men nr. 102 kan jo passe bedst.
Kan i så være søde og opfører jer pænt.
S

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-06-04 21:00

Att. = eks. >hvis du syntes Mordex også skulle have point.<
opret en tråd (spørgsmål) som kan se sådan ud:
Overskrift "Tak Mordex"
Nedenunder "tak for hjælpen Mordex i spørgsmål:" http://www.kandu.dk/dk/spg/43034
Emesen.
PS. det var et eksempel.......................................

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-06-04 21:10

Ja, ja. Lad nu være med at høre på emesen i dette tilfælde Men ellers har han ret