/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
??????????
Fra : nokiafri
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 14-06-04 18:17

hey jeg har et spørgsmål jeg har få nogen sjove rød knupper på pik nogen der ved hvad det kan være

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-06-04 18:30

prøv med vand og sæbe ellers kontakt lægen

mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-06-04 18:30

prøv med vand og sæbe ellers kontakt lægen

mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-06-04 18:30

prøv med vand og sæbe ellers kontakt lægen

mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-06-04 18:30

ups

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 14-06-04 19:06

Ja, den med vand og sæbe burde virke.....

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 14-06-04 19:07

Det kan være svamp. Du skal have lægen til at kigge på det og han/hun kan også give den noget salve at smøre med. Og hvis du lytter til granslam og bruger sæbe skal det være intimsæbe eller anden sæbe med lav ph, almindelig sæbe kan gøre det værre.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-06-04 20:28

Det er et spørgsmål der tit stilles af unge mænd på 14-18 år.
Det er helt normalt, men er det ikke som i nedennævnte link, så lad da lægen se på den.
http://www.netdoktor.dk/Q&A/answers.asp?QID=873&CID=55&p=2
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-06-04 20:53

Der er altid noget i vejen !!! Prøv at lade 'Bosse' være et par dage og smør med Helosan eller en anden Ko-Pat-Salve

Dét virker.... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-06-04 21:19

Det er sikkert herpes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-06-04 22:03

Mordex -> Herpes II er smertefuldt ...og så opdager man nok der er 'noget' i vejen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-06-04 22:05

Mordex -> Velkommen hjem og tilbage fra Paris

..gjorde det ondt i Le Mans

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-06-04 22:28

Kommentar
Fra : fally

Dato : 14-06-04 22:43

Helt sikkert svamp - brug vand og sæbe - så hurtig som muligt efter berøring med fremmede elementer - hvad det så end er !!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-06-04 23:09

det er sgu ikke svamp ...det klør som ind i h... og det siger den unge mand ikke noget om.
Nej det er bare talgknopper som er helt normalt..

Venligst Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-06-04 12:16

som mango allerede tidligere har gjort opmærksom på så klør svamp som ind i h.......

dog er der mennesker som kan ha svamp og ikke synes at det klør hvilke dog er sjældent!

det lyder mere som sus også nævner som talgknopper som er normalt!

vh.
maria

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 15-06-04 18:25

mig bekendt er talgknopper hvide og ikke røde som nokiafri beskriver det

mvh Granslam

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-06-04 18:56

da nokiafri kun skriver at det er røde knopper og ikke mere kan det være svært et sige om det er det ene eller det andet!

efter som der er flere meninger om hvordan talgknopper ser ud, så ville det bedste være at få det tjekket af din læge.....

synes stadig ikke at det lyder som svamp da svamp klør og som sagt er det yderst sjældent at man møder mennesker som har svamp og ikke synes at det klør!

vh.
tutfis

http://www.netdoktor.dk/Q&A/answers.asp?QID=982&CID=58&p=3

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-06-04 19:44

Hej Nokiafri
Jeg er ganske enig med Tutfis.. Dog vil jeg påpege at talgknopper normalt ikke er røde, men derimod hvide..Dine knopper er det svært at udtale sig om - så skal vi jo næsten se dem ikk´?! - Her har du endnu et link fra sexlinien..

http://www.sexlinien.dk/brevkasse/allesvar.asp?kid=6

men smut en tur omkring doktormanden kammerat - han/hun er nemlig den eneste der kan afgøre, hvad det er du har på din humørkæp

Nu du alligevel kigger indenfor, må jeg så spørge dig om du og kæresten fik ordnet jeres lille 'uheld' ?!? http://www.kandu.dk/dk/spg/41671

Venlige hilsener fra
Creamy.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-04 20:25

Jeg synes fløde-pigen kommer med et godt og fornuftigt råd : ..er du i tvivl ??? : Søg læge !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-06-04 22:48

hva med vand og sæbe? er der nogen der har foreslået det? eller er det helt glemt??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-04 12:23

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede brugt og mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-05 09:02

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-03-05 17:31

er det SÅ vigtigt at lukke spørgsmålet palle??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-03-05 15:55

Ja, nu er der gået 9 mdr. og det var da rart at vide om "den" er faldet af.
Hvis spørgeren ikke gider lukke, er der jo nok ikke mange der vil hjælpe en anden gang.
Hvis spørgsmål ikke lukkes, og et løsningssvar ikke fremkommer, så er hele ideen med at bruge Kandu som en database, hvor man kan søge løsningssvar gået i vasken.
Desuden er det "pisse"irriterende at der ikke kommer tilbagemeldinger, og desuden står spørgsmålet som ubesvaret til al evighed, og alle dem der abbonerer på spørgsmålskategorien har det stående.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-04-05 22:54

allright palle. 1-0 til dig.