/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Gal med endnu en startside
Fra : Breunski
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 14-06-04 17:05

Nu har jeg fået en ny uønsket startside igen igen igen.

Jeg har været hele repetoiret igennem med ad-ware, cwshredder og onlinescan.

Den bliver godt nok fundet af de to førstnævnte, men den bliver ved med at være der. Jeg har slået systemgendannelse fra.

Desuden har jeg prøvet at rette startsiden i regedit.

Jeg har også prøvet med Hijack, men jeg kan ikke save log.

På startsiden står der --|SmartSearch|-- men i internet instillinger står der about:blank.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-06-04 17:11

prøv at vælg start - kør - msconfig
under start fjern fluebenet udfor linie hvori "smartsearch indgår
*og genstart*
Det er bare et forslag....
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 14-06-04 17:13

Breunski du kan få det fjernet via www.spywarefri.dk/forum de fjerner det i samarbejde med dig og du lærer en masse af det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-06-04 17:24

Du kan evt. prøve at søge på 'about:blank' i regedit og slette dem en efter en.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 18-06-04 20:24

Tak for svaret bentjuul. Der er mange som har det samme problem som mig, så jeg ser hvad jeg kan finde frem til.