/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Herbalife -Virker det?
Fra : Grissebassen
Vist : 6253 gange
50 point
Dato : 14-06-04 16:41

Hej.
Efter at have læst spørsmålet fra AnneDK om herbalife, undrer det mig stadig.. Virker det? Synes ikke der var nogen der skrev det!!! Jeg vil gerne høre fra nogen der har prøvet det, og vide om man virkelig tabte sig af det...
På forhånd tak.
Grissebassen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-04 16:54

De fleste taber sig da, men det er en meget usund måde at slanke sig på, og når man stopper varer det ikke længe før mindst lige så meget du taber er røget på igen. Den eneste "rigtige" måde at tabe sig er omlægning af kostvaner. Og dem ændrer folk som regel ikke ved i en periode at spise pulver. Og næste gang du så vil på kur er det sværere fordi det du taber hurtigt ved herbalife og andre mirakelkure, det er muskelvæv, men det der kommer på igen er som oftest fedt.

Kommentar
Fra : Monik

Dato : 14-06-04 18:23

Hej
Nu er det sådan at det ikke er muskelvæv du taber når du bruger Herbalifes produkter. Det er nemlig proteiner, fiber og urter du får. Proteiner er altså med til at opbygge muskler. Du skal selvfølgelig også omlægge dine kostvaner, med Herbalifes produkter erstatter du 2 måltider om dagen og spiser rimelig normal til det 3 hovedmåltid.
Gå ind på hjemmesiden www.idealvaegt.dk brug koden 4470 og se en masse mennesker som har tabt sig.
Hilsen Monik

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 19:52

Jo det virker da, kunderne betaler dyrt for varen. Dermed mindre råd
til føden. Så må man da tabe sig.
Herbalife folk ser ud til at score kassen. Deres hjemmeside giver indtrykket
af en pengestærk virksomhed.

Kommentar
Fra : Monik

Dato : 14-06-04 19:59

Pris og kvalitet hører som reglen sammen. Det gør den med alt.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 14-06-04 20:00

Det virker overhovedet ikke.

Kender en der har solgt produkterne i 8-9 år. Hun bliver tykkere og tykker, og udgiver sig tilmed for at være kostekspert.

/Bofh

Kommentar
Fra : Monik

Dato : 14-06-04 20:02

Hun må jo have et forklaringsproblem.
Monik

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 20:10

Når virksomheder som Herbalife meget gerne viser hvilken
rigdom det er at være sælger hos dem. Så er min første
tanke, - jeg betaler sikkert ti gange for meget for varen.
Folk er ikke så dumme i dag.

Kommentar
Fra : Monik

Dato : 14-06-04 20:33

Hvor i alverden har du set det Teil.
Hilsen Monik

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 20:35

Lad os prøve at skille tingene ad, forretningsmetoderne er jeg ikke tilhænger af, men uanset om det bliver solgt på den ene eller den anden måde, har det jo ikke indflydelse på produktet.

Herbalife er produkter til vægtKONTROL, det vil sige at du kan bruge det til som kosttilskud, i f.eks forbindelse med sport hvor man forbrænder mere end man kan nå at spise, og dermed har brug for yderligere kalorier, det kan også bruges til slankekur hvor man som nævnt højere oppe skifter to hovedmåltider ud med Herbalife, og så spiser et almindeligt måltid.

Det er jo klart at hvis du spiser begge dele, så tager man på, men produktet fejler intet noget.

Problemet er jo at hvem som helst kan kalde sig kostekspert, uden at dokumentere viden om hvordan tingene hænger sammen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 20:41

Jamen det vises på internettet, på vejen gennem labyrinten.
Er der lidt pyramidekonstruktion i det skjulte?
Jeg har skam været i kontakt med Herbalife.
En slisket velsmort overhjertelig stemme, alt på en gang
ville gerne aftale et møde så man fik lejlighed til at byde
mig velkommen.
Så langt var jeg nu ikke kommet, samtalen gav mig for øvrigt
brækfornemmelser. Ok det hjælper også på for mange kilo.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 20:44

Teil... Du er meget fokuseret på deres handelsmetoder, men det har jo ikke en sk.. med produktets effekt at gøre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 20:46

Ok Better, jeg stopper her.

Accepteret svar
Fra : Signepigen81

Modtaget 50 point
Dato : 14-06-04 21:02

Hejsa,

Jeg har brugt Herbalife i 7 uger og jeg har tabt mig, så svaret til spørgsmålet - JA, det virker! Jeg har tabt 5,5 kg på de 7 uger. Og min fedt% er gået 5% ned. Jeg kan kun anbefale det, men samtidig skal man være bevidst om, at ligesom med alle andre slankekurer, så kan man ikke benytte slankeprodukterne i en periode for derefter at vende tilbage til sine gamle vaner. Man bliver nødt til at tænke sig om. I mit tilfælde har jeg ikke været så aktiv, men det skal jeg ændre, således at jeg holder vægten, når jeg er færdig med Herbalife.

Det bedste er, at det virker på ALLE! Jeg er ikke overvægtig og alligevel "rasler" kilo'erne af mig. Jeg vil gerne tabe 10 kg ialt, så jeg har et par kg eller 4 endnu, for at nå min ønskede vægt - 60 kg.
Tit er det svært at tabe sig, hvis man kun har 2 eller 4 kg for meget. Det er som om, at kroppen ikke vil give slip på dem, men det gør den med Herbalife. Herbalife fylder kroppens depoter op, så den ikke behøver at gemme på det unødvendige (=de ekstra kg). Kroppen gemmer til hårdere tider, men med Herbalife får du al den rigtige næring som kroppen har brug for, så den gemmer ikke længere på de overflødige kg.

Hvor i landet bor du??

Hende jeg er tilknyttet er langt fra en pengemaskine, som nogle fortæller om i de foregående svar.
Fordi jeg er studerende får jeg 25 % rabat. Det kan mærkes, og det er rigtig rart.
I starten følte jeg mig hele tiden sulten, selvom jeg havde taget den mængde protein jeg skulle. Min vejleder gav mig derfor nogle tabletter, for at se om de hjalp på min sult - disse tabletter gav hun mig gratis og hun gav mig nok. Ikke kun til 3 dage og så kunne jeg selv købe til resten af ugen - hun gav mig til næsten 2 uger, (for på 3 dage kan man jo næsten ikke se/mærke resultater).

Held & lykke med det! Jeg kan kun anbefale det!

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 02:06

Til Signepigen Har du en spiseforstyrrelse eller hvad. Hvad er formålet med at være på skrap, usund slankekur når du ikke er overvægtig. Og jeg kan love dig at selv om du får 25% er der ikke noget tabt for pengemaskineriet.

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 15-06-04 11:12

til signepigen.
lever du så udelukkende af deres produkter?? For 5,5 kilo på 7 uger er jo det samme du kan tabe hvis du ændrer dine kostvaner...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 15:23

Hvis du mener at man kan tabe det samme på 7 uger ved kostomlægning, hvorfor overvejer du så at tage Herbalife i stedet, det andet er da meget sundere. Og Herbalife er ikke et mirakelmiddel der kan få dig til at smide et større an tal kilo fra dag til dag. Alting tager tid og 5,5 kilo på 7 uger er faktisk et stort vægttab.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 15-06-04 19:28

At købe Herbalife svarer til at købe gulerødder til 100 kr pr kg.

Naturligvis taber du dig hvis du også motionerer og ellers lever sundt.

/Bofh

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 15-06-04 21:42

Jeg vil gerne tabe mig hurtigt, men på en sund måde - og Herbalife indeholder alt det, man skal have. Og det er meget gange sundere end almindelige måltider, for i dem får du ikke al den rigtige næring, du har brug for.

Jeg lever ikke kun af deres produkter - jeg erstatter min morgenmad og min frokost. Imellem disse spiser jeg noget frugt eller grønt. Men hvis man vil tabe sig hurtigt og samtidig på en sund måde, så bliver man jo nødt til at følge deres program slavisk - og det er ikke noget problem for mig, hvis jeg i 2.5 måneder skal leve slavisk, hvis jeg bliver glad for resultatet. Når du er færdig med at tabe dig, er det svære jo at holde vægten. jeg har aldrig spist direkte usundt, men jeg har helelr ikke dyrket motion, så det bliver ikke svært for mig ang. kosten, for min kost har altid været sund. Det er motionen, som skal beholde mig på den rigtige vægt.

Til grissebassen:
hvis du er interesseret kan du jo tage kontakt til en via nettet, men hvis du bor tæt på mig, kunne du få nummeret til min vejleder. Det er jo fuldstændig gratis at komme og høre om det og smage deres produkter. Og du har jo altid 30 dages garanti. Hvis du ikke kan lide det, så får du alle pengene tilbage (også selvom du har brugt alle produkterne - bare du giver de tomme emballager tilbage).

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 15-06-04 21:58

Kl. 8 proteinmix
Kl.10 frugt, grønt el. en proteinbar (behøver ikke nødvendigvis at være fra Herbalife)
Kl.12 proteinmix
Kl.14 frugt, grønt el. en proteinbar
Kl.16 proteinmix
Kl.18/19 alm. aftensmad.

Det er et spørgsmål om vaner. Man vænner sig hurtigt til det.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 16-06-04 09:59
Godkendelse af svar
Fra : Grissebassen

Dato : 16-06-04 13:08

Tak for svaret Signepigen81. jeg har været inde på den der hjemmeside og kigget lidt rundt, og regner med at bestille det... =) Hvis man gør det finder de så ud af hvilke produkter du skal have??
Hilsen Kristina

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-06-04 12:23

Jeg ved ikke hvordan det fungerer, hvis man bestiller over nettet - jeg var til et møde, hvor jeg hørte om det. Og derfor fik jeg så en forhandler, som jeg ser en gang om ugen, hvor jeg bliver vejet og målt. Det er rart at have den kontakt med en, som også viser interesse for ens vægttab. For vlgttabet kan godt variere meget fra uge til uge. Man kan føle at man ikke har tabt sig særligt meget, men til gengæld er ens fedt% så faldet med 1,3 % og det er jo ligeså godt. Så har kroppen bare valgt at fokusere på fedtet i stedet for i den forgangne uge. Min forhandler ligger i Bagsværd. Bor du nogenlunde i nærheden? For så kunne du få hendes nr.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-06-04 12:26

Grissebassen -
Her er min email så kan du skrive til mig, hvis du kommer i tvivl om noget eller har flere uddybende spørgsmål.

signemor6@hotmail.com

Herbalife har hjulpet mig rigtig meget for det er den nemmeste og samtidig en sund måde at tabe sig på.

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 27-06-04 22:48

Hej igen signepigen81.
Jeg bor i sønderborg... Tror nok det ligger et godt stykke væk fra Bagsværd... =) Men er lige kommet hjem fra ferie, men kigger lidt rundt på nettet, men hvis der kommer nogen problemer skriver jeg bare... Mange tak for det!! =)

Mange venlige hilsner Grissebassen

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 27-06-04 22:48

Hej igen signepigen81.
Jeg bor i sønderborg... Tror nok det ligger et godt stykke væk fra Bagsværd... =) Men er lige kommet hjem fra ferie, men kigger lidt rundt på nettet, men hvis der kommer nogen problemer skriver jeg bare... Mange tak for det!! =)

Mange venlige hilsner Grissebassen

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 27-06-04 22:48

Hej igen signepigen81.
Jeg bor i sønderborg... Tror nok det ligger et godt stykke væk fra Bagsværd... =) Men er lige kommet hjem fra ferie, men kigger lidt rundt på nettet, men hvis der kommer nogen problemer skriver jeg bare... Mange tak for det!! =)

Mange venlige hilsner Grissebassen

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 28-06-04 12:08

Hehe - jo, det er godt nok meeeget langt fra Bagsværd *s*
Jeg skal hen til min vejleder på torsdag - kan høre hende om hun ved, hvem som er forhandlere tæt på Sønderborg.

Kommentar
Fra : sobenlivsstil

Dato : 17-02-08 01:08

Faktis jeg har lest alle det her deskotion. men jeg kan godt sig at der ikke nogen Herbalife forhandler der kan giv jer nogen informatiner.

Herbalife dine er bliv født for mange år siden. den er godkent på merer ind 66 land over hele verden. 99% af kunder er glad for produkter.

Kender du nogen firma der giver dig 30 dag garanri tilbag betaling hvis du er ikke helt telfreds med varen??

Herbalife vare de værke 100%. du kan besøg dene her hjeme side og lære mere

www.herbalife.dk
www.slankezone.dk

Jeg er herbalife forhandle. har du brug for hjælp jeg glæde mig at hjælper jer. hos mig du få 20% rabat i alle produkter plus gratis forsendelse for forste besteling

Kommentar
Fra : Thomas8850

Dato : 23-09-08 21:41

Hej.

Nu siger Signe at hun gerne vil tabe sig og gerne på en sund måde, og det må man mene om hvad man vil, men det kan på ingen måde være sundt at tabe sige 5-6 kg på 7 uger!!
Det er hvertfald hvad min logik fortæller mig.