/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spil problemer
Fra : nestea
Vist : 446 gange
45 point
Dato : 14-06-04 16:25

Hey. Min pc har flere gange gået ud af spil, eller også er den genstartet... hvad kan der være galt... jeg har haft en hakker inde på min pc, kan han ha' gjort noget ved mit grafikkort... hvad skal jeg gøre???

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 14-06-04 17:33

Jeg ville nok formatere maskinen. Så er du sikker på at hackerens mulige værk er væk....

Kommentar
Fra : nestea

Dato : 14-06-04 17:38

maskinen er formateret bios på bundkort er er opdateret, netværkskortet er skiftet, men jeg har fået at vide at der os er en bios på grafikkortet og jeg har hørt at fejlen mulgvis kan ligge der... :(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-06-04 20:57

Nej den tror jeg ikke på, at din bios på grafikkortet skulle være angrebet eller fejle noget.
Fejlen når computere genstarter, skyldes godt nok i de fleste tilfælde noget hardware.
Det kan være strømstikkene i bundkortet der forsyner harddisk, eller idekablerne til harddisk, men tit også overhedning af grafikkort eller CPU.
Har du renset blæsere og strømforsyning, da bundkortet prøver at beskytte de enkelte dele.
Hvis du efter nogen tid prøver at genstarte, og holder deleteknappen inde, og kommer ind i bios, og der skynder dig at rulle ned til PC-healt eller sådan noget, så kan du se din prossesors temperatur. Det kan også være den er indstillet til at "udløse" ved en for lav temp. stil den bare på 65 grader.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : vrisslar

Dato : 16-06-04 23:38

Det kan godt være dine ram.... hva' for nogle ram køre du med???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-04 12:23

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede brugt og mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-05 09:02

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen