/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Mangler 13 Carlsberg coder
Fra : bilfeldt
Vist : 340 gange
130 point
Dato : 14-06-04 15:40

Hej.

Jeg vil udlove 10 points per gyldige carlsberg coder (den bag på etiketten), men det skal være idag.. hvis i har nogle så skriv et svar med antallet, og send dem så til mig på bilfeldt@tdcadsl.dk

Mange tak..

Kommentar
Fra : bilfeldt

Dato : 14-06-04 15:42

p.s. beklager katagorien, men jeg kunne ikke finde en bedre een

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-04 15:47

Jamen, we do wa - man bruger skam også øl i mad - og det er godt, skal jeg hilse at sige!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-06-04 16:02

tror dit spørgsmål bedst besvares i pausen til fodboldkampen.. der skal nok ryge nogle pils ned
.... dog ingen carlsberg fra mig... ceres ceres ceres

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-04 17:25

Ja, eller check nogle studenterfester ud ;-D

Hanne