/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Til emesen !!!!!!!!!
Fra : hansemor
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 14-06-04 13:45

Med tak for din trøst til mig. Det er altid rart at have en ven i nærheden, når man bliver skældt ud.

/hanse/ellebye

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-06-04 13:59

jaaaaaaaaaaaaaa det har noget med html at gøre............ jaaaaaaaaaaaaaaaaaa du laver en ref. til et tidligere stillet spørgsmål... så din pointuddeling virker helt fair..jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 14-06-04 14:11
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-04 16:15

Hej Ellebye !
Jo tak - men en dag vil jeg prøve at aflure molokyles html sider og se hvad et er,
som "vi" laver forkert. For mine sider er nemlig heller ikke så gode som de burde være.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-06-04 16:37

Ditto!

Bjarne

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 14-06-04 20:52

eyvind

Den gå ikke Det er emesen der skal have pointene. [hør]

/hanse/ellebye

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 14-06-04 20:55

Jeg fik ved en fejl tilmeldt hansemor som superbruger, og desværre også point, men nu holde hansemor sig langt væk fra andet end at vurdere tip, dog ikke ham den skøre ellebyes.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 14-06-04 22:11

Ok................... men jeg har prøvet at følge Molokyle.
Jeg lavede en side i et dansk program TSW (gratis) http://www.tsw.dk/
og hentede det over i FrontPages (du kan ikke se det for FP tags er slettet)
Så hentede jeg lidt kode fra molokyle (han tror den er helt låst men det er den ikke)
Resultatet er her http://www.hirsenet.dk/moloside.htm
H-klik og se koderne eller gå til FP og filer>importer>hent filen
Du kan kun importere til et på comp oprettet websted
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : hansemor

Dato : 14-06-04 22:28

Tak for forsvaret af en efter molokyle's opfattelse, komplet umulig elev.

/hanse/ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-06-04 22:36

Ja han er hård ved os men - vi kan da sige:
Selv klaptorsk frygter ikke nettet.
Emesen.