/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Serviceeftersyn i Tyskland ?
Fra : Wollesten
Vist : 702 gange
40 point
Dato : 14-06-04 13:01

Vores Yaris Verso runder snart de 30.000 km., og da vi kører sydpå i ferien, var det måske en god íde at få lavet eftersynet i Tyskland og spare lidt kroner. Er der nogen der har erfaringer med dette og som måske kan anbefale et Toyota-værksted ?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 14-06-04 13:11

Hvis du har mulighed for at køre eks. Polen eller Tjekkiet er der RIGTIG mange penge at spare...langt under ½ pris. Men også i Tyskland er der store besparelser.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : engparken

Dato : 14-06-04 13:26

Hej. Du kan rolig køre til Tyskland og du vil spare mange penge et eftersyn koster ca 80-100 euro + du får en låne bil så du kunne handle lidt og komme igen efter 4-5 timer så er din bil klar igen:Hilsen Engparken.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-04 16:34

Hvis der stadig er garanti på din bil, skal du huske at finde ud af, om der kan være problemer med garantien, såfremt du ikke får lavet service på et af forhandleren godkendt autoriseret værksted.

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 16-06-04 20:22

Jeg har en kollega, som er meget prisbevidst. Han har en ældre Carina II, og han siger, at det ofte ikke kan betale sig at køre til Tyskland at få det lavet...

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-06-04 11:05

Hvis du ikke har et ærinde, eller bor nær grænsen, kan det ikke betale sig!
Godt nok, er det en Toyota du har , men det er menneskeligt at fejle og finder du en fejl fra værkstedets side, skal du afsted igen!

Gert