/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Flag på halv i dag d. 11.06?
Fra : rcn
Vist : 815 gange
50 point
Dato : 11-06-02 17:02

Efter en køretur igennem Århus her i eftermiddag, har jeg kunnet konstatere at mange virksomheder flager på halv.
Er der nogen, der ved hvorfor?
Prins Henrik har fødselsdag og vi har vundet i forbold er alt hvad jeg har fundet særligt ved dagen, men det skulle vel altsammen få flaget helt til tops.

Rikke

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 11-06-02 19:07

Det må være en ting der specielt vedrører Aarhus idag. Evt. en fremstående embedsmand osv ??? eller en anden begivenhed/ tragisk begivenhed,- der kun vedrører Aarhus.
Kan du ikke finde ud af det ved at læse din lokalavis,- eller se dine lokale nyheder.

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 11-06-02 19:20

Der er intet at se, derfor forsøger jeg at få stillet min nysgerrighed ad denne vej.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-06-02 18:20

"rcn" <rcn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:WcoN8.31089$N46.1172596@news010.worldonline.dk...
> Efter en køretur igennem Århus her i eftermiddag, har jeg kunnet
> konstatere at mange virksomheder flager på halv.
> Er der nogen, der ved hvorfor?
> Prins Henrik har fødselsdag og vi har vundet i forbold er alt hvad jeg
> har fundet særligt ved dagen, men det skulle vel altsammen få flaget
> helt til tops.
>
> Rikke

De gør de sikkert fordi, det også er fandens fødeselsdag.

Mvh. KH.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 11-06-02 23:44

Hej

Jeg hælder også til den teori, at en eller anden højtstående Embedsmand ell.lign er død. Du skriver "Virksomheder" ikke noget om at private mennesker også flaagede på halv, derfor må det være noget indenfor den "interne" kreds.

Måske kan det læses i Stiften imorgen.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-06-02 23:34

"KH" <miller@snabelvand.dk> skrev i en meddelelse
news:3d063115$0$57948$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "rcn" <rcn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:WcoN8.31089$N46.1172596@news010.worldonline.dk...
> > Efter en køretur igennem Århus her i eftermiddag, har jeg kunnet
> > konstatere at mange virksomheder flager på halv.
> > Er der nogen, der ved hvorfor?

> De gør de sikkert fordi, det også er fandens fødeselsdag.

Nææh, har Du fødselsdag? jamen så tillykke!

--
ahw

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-06-02 00:53

"Arne H. Wilstrup" <ahw@_nospamahw.dk> skrev i en meddelelse
news:3d067af1$0$80381$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "KH" <miller@snabelvand.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d063115$0$57948$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > "rcn" <rcn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:WcoN8.31089$N46.1172596@news010.worldonline.dk...
> > > Efter en køretur igennem Århus her i eftermiddag, har jeg kunnet
> > > konstatere at mange virksomheder flager på halv.
> > > Er der nogen, der ved hvorfor?
>
> > De gør de sikkert fordi, det også er fandens fødeselsdag.
>
> Nææh, har Du fødselsdag? jamen så tillykke!
>

Takker..

Kommentar
Fra : toculoso

Dato : 04-05-03 11:59

Hvornår flager man i al almindelighed?,om søndagen,danmarks befrielse?,er der en der ved noget om dette.