/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvem vinder?
Fra : mato02
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 14-06-04 10:00

Jeg sætter 50 point på højkant til den som kan gætte resultatet af fodboldkampen mellem Danmark og Italien..

Hvad bliver resultatet og hvem scorer??

Lad os få nogle bud.
Den der gætter rigtigt eller kommer tættest på får selvfølgelig de 50 point..

God kamp

mvh May

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 10:01

Anders And

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 10:02

Italien 90
Danmark 0

Målscorer: Alle på banen får lov at score, i sidste halvleg får dommerne og tilskuerne lov ti lat tage nogle skud på et lamslået og udslidt danks landshold, og i morgen kommer de grædende hjem med Mickey Mouse plaster på knæene

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 14-06-04 11:14

3-1 til Italien

Accepteret svar
Fra : gisk

Modtaget 60 point
Dato : 14-06-04 11:23

1-0 til Danmark

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-06-04 11:25

2-1 til dk.. vi gentager franskmændenes teknik og lader italien fører de 90 min hvorefter vi banker to mål ind i overtiden

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-06-04 12:27

2-1 til IT.

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 14-06-04 12:38

Jeg ville bare lige indskyde en bemærkning....

Jeg vender først tilbage onsdag og accepterer et svar.... da jeg ikke kommer til en computer igen før

Mvh May

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-06-04 13:53

Hvis det ene hold er bedre end det andet, vinder det bedste, hvis det da ikke ender uafgjort, men selv det dårligste hold kan jo også være heldig at vinde, så jeg satser selfølgelig på ...................... en god og underholdende dyst, og ser helst DK vinde, men det bliver nok I altså 0-1 til DK.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-06-04 13:56

hmmmm syntes ikke det er nogen af favoritterne der har spillet specielt godt... portugal med et nederlag til grækenland.. frankrig england sikke en affære.. så italien skal nok få de samme hug.. frem med national følelsen... danmark danmark jubiiiiiiiiiiiiiiiiii glæder mig til 17.40

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-04 15:04

3-2 til danmark man er vel optimist!

Kommentar
Fra : tej1957

Dato : 14-06-04 20:13

Optimist næææææh har lige set "kampen" og det var da en gang flødebolde bold, næææh der mangler et par profiler eller 4 der kan vise hvordan fodbold kan og skal spilles. Næææh i mine unge dag kunne de spille fodbold, for her havde alle spillere lige det som vi mangler nu. Næste gang taber vi stort, og så er det eventyr slut. Nej venner tænk bare på d.26-06-92 eller der omkring, se der var det fodbold af klasse, fordi alle spillere ikke havde noget at skulle leve op til. Og sikke et eventyr. . . . . . . . . .

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-04 20:38

Jeg tipper 0-0

Kommentar
Fra : tej1957

Dato : 14-06-04 20:46

Du tedd er da vist en urinoptimist ? ? ? ? ? eller skal du bare have tiden til at gå. . . . eller din forstand på fodbold er lige så stor som min?

Godkendelse af svar
Fra : mato02

Dato : 16-06-04 07:41

tedd- godt forsøgt

Jeg giver point til gisk.... da han var først med et svar som var tættest på. Det kunne lige så godt have være endt sådan...... men det gjorde det desværre ikke..

Kunne også have givet point til ellebye... meeen det var vidst lidt af en helgardering og med slutresultat 1-0 til dk, hvilket gisk også havde......

Lad os håbe at vi vinder næste...

Mvh May