/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Sletning
Fra : AnneDK
Vist : 338 gange
50 point
Dato : 14-06-04 09:55

Hej. Jeg er ny herinde, og ville høre om det egebtligt er muligt at slette et spørgsmål hvis man synes man har fået et godt nok svar???
På forhånd tak! =)
Hilsen AnneDK

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-06-04 09:59

hvorfor vil du slette det, meningen er jo at vi alle skal kunne bruge svarene.

//

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 09:59

Ja, du bør faktisk gøre det

Den kommentar du mener besvarer dit spørgsmål bedst accepterer du som svar.

Dette gøres ved at klikke på teksten Accepter som svar, der står i øverste venstre hjørne af hvert indlæg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 09:59

Nej du kan ikke slette men afslutte med at godkende et svar.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 10:00

Undskyld, jeg misforstod måske, det bliver jo ikke slettet, men det bliver markeret som svar, og når andre så har det samme spørgsmål kan de "købe" svaret på dit spørgsmål ved at bruge nogle af deres egne point

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-04 10:00

Du bør nok læse lidte her.
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 14-06-04 10:16

Hejsa du kan ikke slette spørgsmålet men give point til det svar du synes gav dig det bedste resultat. herefter er spørgsmålet lukket og ikke længere aktivt.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 14-06-04 12:36

hvis du mener spørsmålet ikke var korrekt stillet.. eller svarene ikke var meget værd... så godkend en af kommentarene som svar.. derefter får du mulighed for at "rate" svaret.. jeg foreslår du så giver en stjerne så vil interessen for dit spørgsmål uddø... pointene er lige meget.. du får 20 point hver dag du logger på kandu

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 09:09

Når du ikke kan slette er det derimod muligt at afslutte spørgsmålet.