/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
print
Fra : II_SPAWN_II
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 14-06-04 09:44

hej... nogle der ved hvor man kan købe sådan noget papir som man kan printe på og så kan stryge billedet over på en trøje!. :D

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 14-06-04 09:48

Det kan du bl.a. købe hos Cpmputercity.

EN af producenterne hedder Avery, de har noget der virker og jeg mener der ligger en forhandlerliste på deres hjemmeside www.avery.dk

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 14-06-04 09:48

hej det kan i bog og ide det koster 100 kr for 5 stk

tiemaster

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 14-06-04 11:18

Ja de kan købes i alle PC butikker/boghandlere/store supermarkeder (Bilka, Kvickly-Extra m.fl.) I El-giganten har de vist lige haft tilbud på disse...prøv dér hvis de stadig har! Køb kun dem som hører til din printer. Altså HP-papir til HP-printere, Lexmarkpapir til Lexmarkprintere osv. Læs brugsanvisningen NØJE og brug en god kvalitet tøj. Så får du print der holder til mange gange vask.

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 15-06-04 15:38

Tak for svaret Better_Performance.