/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
gratis HTML editors
Fra : foxdk
Vist : 399 gange
200 point
Dato : 14-06-04 09:40

Hejsa alle samme

Nogle der kender et gratis HTML editors program der tæt på det samme som Macromedia Dreamweaver??

Det jeg ønsker er at kunne indsætte tabeler med tekst, billeder osv..

/foxdk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 10:01
Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 14-06-04 10:05

sorry glemte at sig det skulle være gratis til firma brug

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 10:06

Du finder ikke meget Software der er gratis til firmabrug

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 10:07

Software der bliver brugt i virksomheder har jo som regel det formål at skabe en forøget omsætning til virksomheden, og så er det vel rimeligt nok at dem der udvikler det, og dermed hjælper din virksomhed med at tjene penge får lidt ud af det

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 14-06-04 10:14

ja giver dig ret better_performance men nu forøger det ikke omsætningen det jeg skal lave bare en lille hjælp til dem på mit arbejde :)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-06-04 10:17

foxdk

Jeg er meget ked af at sige det, men alt hvad der foregår på en arbejdsplads har til hensigt at forøge omsætningen eller nedsætte omkostningerne, hvis du hjælper dine kolleger med et eller andet får de frigivet ressourcer til at foretage sig andre ting som hjælper virksomheden.

Men alt det er jo ligegyldigt, jeg tror ikke du kan finde gratis software til kommercielt brug alligevel, uanset dine hensigter

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 14-06-04 10:58

Du kan nok højst være heldig at finde et program der kun kræver et mindre beløb for virksomheder, men kvalitet hænger som regel sammen med prisen.
Det er jo også et spørgsmål om hvad programmet skal kunne...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 14-06-04 11:22

Du kan jo downloade en trialversion (gratis) af eksempelvis ADOBE's Go-Live som virker UBEGRÆNSET i 30 dage. Du kan både gemme og uploade filer lavet i en trialversion i denne periode.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-06-04 18:42

Lad mig slå et slag for : NOTEPAD.EXE

..og http://html.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 21-07-04 02:53

*agree with molekyle*

Og det på den måde bliver det altså også præcis som du vil have det, og så længe det kun drejer sig om tabeller, billeder og tekst er det altså ikke så svært. Ellers kan du vel også bruge word (eller tilsvarende)?? Den er ringe som html editor, men hvis du absolut vil...

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-08-04 14:28

MOLOKYLE >> *LOL*

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 25-03-05 10:45

Nu kender jeg godt nok ikke Macromedia Dreamweaver,
men du kan prøve at hente enten TSW WebCoder eller TSW WebPad,
begge fra Tangaard Software:

http://www.tsw.dk/download.php

//Kettedk