/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hund søges......
Fra : MissXX
Vist : 838 gange
50 point
Dato : 14-06-04 09:33

Hejsa

Jeg har før bedt om hjælp, og gør det igen. Til min svigerinde søger jeg en Golden Retriever. Det skal være en tæve, gerne ældre (dog max. 2 år) og der behøver ikke at være papirer på den. Det skal være en forholdsvis rolig hund (altså ikke jagtlinier) og komme fra et godt hjem. Vi håber at finde hunden på Sjælland eller Fyn, men kan også køre til Jylland. Skriv hvis du har hunden eller ved hvor vi kan finde den.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-04 09:39

Prøv at kigge på Dyrenettet.dk eller dyrenes beskyttelses internater o.l. Der er tit muligt at finde en ordentlig hund som søger et nyt hjem.

Accepteret svar
Fra : babee

Modtaget 60 point
Dato : 14-06-04 09:42
Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 14-06-04 10:32

http://www.dog-inn.dk/ er også et sted hvor du kan finde hunde.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-04 20:38

Jeg ved ikke hvilken hund eller alder, men et tip fra d.d. http://www.kandu.dk/dk/tip/8212 du kan jo ringe.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 16-06-04 17:45
Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 16-06-04 23:01
Godkendelse af svar
Fra : MissXX

Dato : 30-11-04 12:02

Tak for svaret babee.

Vi har fundet hunden, men ikke på et internat. Jeg vælger dit svar som det mest brugbare, også for fremtiden. De, der arbejder på internaterne lægger i enormt arbejde i det, og så endda frivilligt.

Hunden vi fandt er perfekt. Jeg kontaktede en del opdrættere under DKK, for at finde en tæve der ikke kunne bruges i avlen pga. AA, HD, el. lign.

Og vi fandt Sally, en tæve med HD-status a/c.