/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Er denne side troværdig?
Fra : ajohansen
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 14-06-04 00:23

Hej
er der nogen der kender til denne side?
og er den sikker at handle hos?

http://cheapwww.biz/?crosby

//anne

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-06-04 00:46

Windows XP Professional DK koster normalt 1200, så hvis nogen sælger den til $50 - ca 350 er det enten meget billigt eller fup og svindel.
Jeg tror mest det sidste.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-06-04 00:54

Også min umiddelbare tanke, men man kan jo aldrig vide

//anne

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 14-06-04 02:02

Det er faktisk ikke umuligt at du kan købe retail-udgaven til de 50 $, men husk på grundpris 310 kr. afgifter til staten + moms, så når disse tal lægges sammen så er der nok ikke meget sparet.

Selvfølgelig kommer så det usikre, om man kan stole på tilbudet, delvist ja, hvis man køber en licens til 100 pc-ere, kan microsoft ikke have noget imod, at man videresælger de 99 de har fået pengene for 100 brugere, så samlet pr. enkel individ, vil prisen nok ligge en del under hvis der var tale om en enkeltlicens.

Men summasumarum, jeg vil alligevel ikke råde dig til at købe produktet, alt er alt for usikkert til at prøve dette.

ellebye

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 14-06-04 05:09

nej noget der skal betales i dollars men som vil fremgå trukket på ens konto i risiske rubler vil jeg også være lidt skæptisk overfor, specielt om ægtheden på softwaren siden den kommer fra russland, der jo er et stort kopi Center for nærmest altmuligt...
mvh fox

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-06-04 08:30

fox_mulder>>
mange tak for begrundelserne for ikke at stole på siden, egentlig er mit spørgsmål ligeså meget for at starte en debat, men også for at få nogle hints til hvad man skal se efter inden man dumper i.

//anne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-06-04 08:35

Nøeh... jeg ville og lige tænke mig om to gange :

Citat
Important Disclaimer

While Soft-For-Sale.com has made every effort to ensure the information contained in the website is free from error, we do not warrant the accuracy, completeness or adequacy of the information in this website.
...

,samt :

We Do Not Make Any Representations Or Warranties, Either Express Or Implied, Of Any Kind With Respect To Products Sold On This Site.

http://cheapwww.biz/static/terms.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-06-04 09:16

fox_mulder
Det har du misforstået, der står blot at beløbet vil blive afregnet i den lokale valuta, eksempelvis rubler.
----------------------------------------
Payment methods

At Soft-For-sale.com you can place your order online (at the moment we process ONLINE orders only) and our payment options include credit card (MasterCard and Visa). Unfortunately we currently do Not accept wire transfer, money order or personal check. Please be aware that most orders are billed before the item arrives, usually within 3-4 days after placement of order.

The cost of a software product is a one-time charge and the total cost for the product. You will only be billed the price of the software item plus our purchase assistance fee that is about $8.

Please NOTE that our processing banks are located all over the world and the charged payment will be reflected on your card statement in the currency of the country where the bank is geographically located ( for example, RUR). The charged amount may vary to some extent due to the difference in the currency exchange (approx. +/- $3). Most charges appear under the names of our terminals, not under the name of Soft-For-Sale.
----------------------------------------------

Men jeg vil alligevel fraråde at købe prisen er 50 + 8 = 58 $ plus vekselkurs på op til 3 $ så begynder prisen at ligne noget, og stadig skal der betales told og skat.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-06-04 09:20

molokyle
Det er sådan en standard fraskrivelse af fejl og mangler, så hvis man får en blank cd, ja så kan man hoppe og danse, en god detaile du fandt.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 14-06-04 09:33

Køb hos www.midtdata.dk til 700 kr!

Godkendelse af svar
Fra : ajohansen

Dato : 24-06-04 09:06

Tak for alle svarene ellebye.
du giver nogle gode begrundelser for IKKE uhæmmet at stole på alt hvad man kommer i nærheden af på nettet

//anne