/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kort over internettet
Fra : TariLiex
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 11-06-02 12:15

Hej alle.

Jeg har set at man kan købe en plakat, ligesom et kort over Internettet, men er der nogle der ved hvor jeg kan købe det henne, og hvad det koster?
Jeg har set det på en side, men det er fra USA de sender, og så bliver det så dyrt...

nogle der kan hjælpe??

Hilsen May

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 11-06-02 13:04

Hvor har du set det henne, hvilken side ?

hilsen dydendak

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-02 16:57

Det er rigtigt, at der findes et sådan "kort" - men det er jo bare en illustration af, hvordan internettet er bygget op (samligne det evt. med et satellitfoto af jorden)
Noget nærmere hvor du kan købe, ved jeg ikke. Men ring evt. til et par IT forretninger og hør nærmere. Hvis du kan huske siten du så den på, så henvis til den. Men altså i bund og grund er det jo bare nonsens medmindre du er dataanalytiker el.a.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 11-06-02 17:08

det kan godt være det er nonsens og hvad der ellers bliver sagt, men nu har jeg en kæreste der ønsker sig det kort....

siden hedder thinkgeek.com

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 29-06-02 14:20

......