/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 710C - diode blinker
Fra : Breunski
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 13-06-04 19:20

Jeg har et problem med min printer.

Der gik noget galt med papirfremføringen, og derefter begyndte den nederste diode at blinke. Jeg ved ikke om det er den vedrørende patronerne? Men jeg har haft dem ude og rengjort dem.

Jeg tænkte at printeren på en eller anden måde skal nulstilles, men hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-04 19:36

Se efter papir der sidder fast i printeren.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 13-06-04 19:41

har jeg gjort

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 13-06-04 19:41

har jeg gjort

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-04 19:44

Sluk for printeren, tag stikket ud.
Vent lidt og prøv igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-04 19:50
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-04 19:51

Du kan også downloade en manual hvis den mangler.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 20:04

På en 720 er den nederste patronerne, så prøv lige at tage patronerne ud igen sluk - tænd printer og sæt patronerne i igen! Hmm? Hvad gjorde du dem rent med?

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 13-06-04 20:23

Jeg tørrede dem bare lige af, da der sad en ordentlig klump blæk, men jeg tror mest det er pga. at patronerne blev rykket af papiret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 20:25

Problemet med de patroner er at de faktisk er ret følsomme. Det er jo der hele elektronikken og styringen ligger!

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 13-06-04 20:34

Nu har jeg prøvet at tage dem ud igen, og slukket på kontakten, men den blinker øjeblikkeligt når jeg tænder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-04 20:42

Du har vel ikke en printopgave der venter.
Når du slukker og fjerner stikket, skal det også være
ledningen til pc, usb stik.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 13-06-04 20:44

Nu er jeg nået så langt, at det er den sorte printerpatron, der er noget galt med.

Jeg prøvede at sætte en tom i, og så var der ikke noget. Men hvad gør jeg så? er der nogen måde jeg kan "reparere" den sorte patron på?

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 50 point
Dato : 13-06-04 21:23

Med en vatpind med sprit kan du "rense" de små dyser der sidder på printhovedet. Hvis det ikke er nok skal du nok den "tunge" vej ud for at købe en ny, eller hvis den du har, er købt for nyligt (...og du har en bon), så kan den byttes!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 21:47

Tror det desværre ikke! Men prøv meget forsigtigt at rengøre både ved blækdyserne og osse printet og af bagsiden! Så kan du evt. prøve at komme i en plasticpose og ryste den og se om der kommer blæk ud?

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 13-06-04 23:24

Jeg fik den genfyldt i sidste uge. Der kommer masser af blæk ud og jeg har rengjort med sprit både på dysser og print. Det er bare s.... ærgeligt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 23:28

Det er det, der er risikoen ved genopfyldning, men det er ærgeligt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 23:30

Min erfaring med HP 710/720 er forøvrigt, at det ikke kan betale sig med genfyld, eller uoriginale! Købte en uoriginal farvepatron, og den varede et par uger, hvor den originale havde holdt et år!

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 14-06-04 12:22

Hvis du køber PrintStart patroner er der garanti mod sådanne fejl. - og så kan du bytte patronen. Jeg bruger selv en 710 og har ikke problemmer med disse patroner.

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 14-06-04 16:58

Tak for svaret wilsonweb. Prøvede, men det hjalp ikke, så jeg må den kedelige vej

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 16-06-04 11:43

Hov..jeg skulle have skrevet Print Star - men tak for point alligevel!