/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af Nokia 6230 med kode?!
Fra : chinabox
Vist : 485 gange
20 point
Dato : 13-06-04 12:55

Kan man unlocke en 6230 med en kode eller skal man virkelig have et kabel til den?

Har nemlig hørt at man IKKE kan med en kode, men skal have kabel! kan det virkelig passe?!

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 13-06-04 13:06
Kommentar
Fra : fkp

Dato : 13-06-04 13:06
Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 13-06-04 13:23

egentlig ikke det jeg spurgte om, jeg spurgte om man kan låse en 6230 op med kode fordi at jeg har hørt at man SKAL bruge kabel....

Kommentar
Fra : johs

Dato : 13-06-04 13:32

Nej kabel behøves ikke..

bare brug en af siderne.....

Kommentar
Fra : joker

Dato : 13-06-04 13:46

chinabox--> Du har helt ret, det er kun muligt at låse 6230 op med kabel på nuværende tidspunkt. Nokia 6230 er af typen DCT4 ASIC 6. På nuværnede tidspunkt kan man kun beregne ASIC 2/5/7.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : joker

Dato : 13-06-04 13:46

chinabox--> Du har helt ret, det er kun muligt at låse 6230 op med kabel på nuværende tidspunkt. Nokia 6230 er af typen DCT4 ASIC 6. På nuværnede tidspunkt kan man kun beregne ASIC 2/5/7.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : joker

Dato : 13-06-04 13:47

Den fik du lige to gange

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 13-06-04 13:53
Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 13-06-04 13:57

FKP: du ved jo ikke noget om det! Joker siger at man skal bruge kabel som jeg også selv mente! Tak joker! :)

Kommentar
Fra : johs

Dato : 13-06-04 13:59

joker har ret ...sorry....jeg skal osse lære at læse

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-06-04 23:34

En 6230 skal man først have fundet ago.. til Asic 6. denne er ikke fundet endnu, så derfor er den ikke kommet på www.helloo.dk som jo er en gratis side hvor du kan udregne koderne til alle nokia telefoner.. Men det kan stadig lade sig gøre med et kabel..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : joker

Dato : 14-06-04 00:39

helloo.dk--> Jeg tror folk fattede det første gang. De behøver nok ikke få gentaget det bare for at du kan få reklameret.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-06-04 00:45

Til Joker
Jeg ved ikke hvad du snakker om.. Jeg har vist kun skrevet 1 komentar i dette spørgsmål..(dette er nr 2) Og hvad er det lige du snakker om med reklame?? Er det fordi du har ondt i bagdelen over jeg yder en gratis service??
Den eneste som gentager sig selv her vist dig.. Men der er den jo igen.. du må godt men andre må ikke!! Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt!!!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-06-04 01:12

@Hallo

det er bare træels at du altid skal reklamere ..selvom nogle spg. er besvaret
Du må da lære at acceptere at der er andre der har bevaret...

Kommentar
Fra : joker

Dato : 14-06-04 09:23

Jeg har ikke ondt nogle steder.
Jeg yder en service og support og derfor tager jeg betaling for det. Når folk har været på din hjemmeside og eksempelvis fået koder til Nokia 3200, som er låst til Debitel, så prøver de jo gerne koderne og finder ud af efter 5 indtastninger at de ikke virker. Derefter kan de jo bare sende telefonen til undertegnede og få låst den op med kabel. Jeg ved ikke om det er udstyret eller forstanden du mangler, men jeg har låst mange telefoner op, som tidligere er blevet forsøgt åbnet med koder fra dig eller flere andre gratissider.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-06-04 10:13

Til Johs.. > besvaret spørgsmål plejer at være lukket og dette er ikke tilfældet her. Men jeg kan da godt se at det er synd for dig at jeg har fået flere point end dig.. hulk hulk.. snøft snøft...

Til joker..> Alle mine koder virker. desvære er der en masse folk som ikke kan finde ud af at læse hvad der står på siden og derfor ikke følger guiden.. Derfor bliver der en masse at lave til jer andre unlockere.. Men hvis det betyder du skal til at rakke ned på mig bliver jeg jo nød til at gøre noget ved det. Plejer at besøge folk og forklare dem de barske realiteter så de forstår mig. Derefter plejer der ikke være problemer..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : joker

Dato : 14-06-04 10:40

Det har intet at gøre med at rakke ned på nogen. Det er jo fakta at beregningen for 3200, Debitel ikke virker, dette er dog et generelt problem. Hvis du vil besøge mig, så kan du jo finde adressen på min hjemmeside. Hvis jeg skal tage det som nogen form for trusel, så viser det jo bare noget om din person.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-06-04 10:48

@alle
Tror vi skal lade Chinabox lukke...Vi skal ikke misbruge dette forum...

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-06-04 11:11

Til Joker.. Det var IKKE ment som en trusel men ment som at vi er nød til at snakke om det. Når jeg har snakket med de folk som har set sig sur over min gratis service, plejer der ikke at være problemer bagefter. Jeg mener at hvis jeg kommer og besøger dig og vi får tingende snakket igennem så vi du forstå mig og kun glæde dig over det køre som det gør!! Men den snak må vi have tilgode..
Med hensyn til 3200 koder.. Tja så skal man jo bare vide hvad man laver for at kunne udregne dem rigtigt!
Jeg har låst mange op med koder. Også debitel...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 14-06-04 11:58

Takker for jeres indlæg! :) Ha en fortsat go dag!