/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
kat søger nyt hjem
Fra : idestrup
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 13-06-04 12:50

jeg skal desværre af med min dejlige kat. Hvis jeg nu ikke kan få nogen til at overtage hende, er der så et sted man kan aflevere hende?. selvfølgelig er det vigtigt at det er et sted hvor hun får det godt. hun er øremærket og det hele så det skulle ikke være et problem....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-04 12:53

Prøv at gå ind på Dyrenettet, der kan du søge nyt hjem. Ellers er der Dyrenes beskyttelses internater og Inges Kattehjem, men der skal du betale et gebyr for at de vil tage den(rimeligt nok).

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 13-06-04 12:54

prøv at snakke med det nærmeste dyreinternat, eller igennem Kattens værn. kan ikke adresserne her men prøv at finde det på nettet. Held og lykke med det. da jeg selv er ked af når jeg skal af med nogle dejlige dyr.
m.v.h. Karin

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 13-06-04 12:56

prøv også www.vildkat.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-04 13:44

Har du tænkt på at hænge en seddel op i den/de nærmeste forretning/forretninger hvor du handler. På den måde fik jeg min kat nummer to. Personen, som var nødt til at skille sig af med sin kat, blev glad for, at det var en hun "kendte", som overtog katten. Jeg møder hende ofte og kan fortælle hvordan "hendes" kat har det,det er hun meget glad for.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : 25

Dato : 13-06-04 16:03

Hvor gammel er din kat?, er det en huskat eller racekat? det er desværre lidt svært at komme af med alt for gamle katte til internater og lignende.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-04 19:57

Har du prøvet "vildkat.dk"?? Det er omplacering af katte, og hende der har det er omhyggelig med, at det er nogle ordentlige mennesker, der får katten. Det vil jo være langt det bedste, hvis du kan beholde katten, til der er et nyt hjem til den. På et internat eller Inges kattehjem vil katten være i bur næsten hele tiden, og det er nogle meget små bure.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : idestrup

Dato : 15-06-04 15:52

hun bliver 1år til august og det er en huskat. Jeg spekulere bare på at hvis nu der ikke kommer respons på seddlerne og jeg bliver nød til at aflevere hende på et hjem..hvad så? Bliver hun så aflivet hvis de ikke kan finde hende en ny familie?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-04 18:39

Hvornår skal du af med din kat?
Du kan da allerede nu sætte sedler op. Det er jo ikke til at vide om der er nogle der vil have din kat, hvis de ikke ved at du skal af med den.

Kommentar
Fra : anuller

Dato : 15-06-04 19:56

Du kan også sætte en annonce i den blå avis, www.dba.dk , gul og gratis, www.gulgratis.dk , www.heste-nettet.dk

Kommentar
Fra : 25

Dato : 28-10-05 19:54

Har du fundet en der vil have din kat?