/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Akupunkturnåle og behandling
Fra : Katka
Vist : 1358 gange
100 point
Dato : 10-06-02 22:55

Jeg kunne godt tænke mig at lære at bruge akupunkturnåle på mig selv, jeg har en øm
storetå. Findes der en barmhjertig sjæl som kunne lære mig det uden at det koster en formue. Og hvor kan man købe nålene?

Med håb Katka

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 110 point
Dato : 10-06-02 23:23

lad hellere være med det, der ligger en lang uddannelse bag, og hvorfor har du ondt i din storetå? Det var bedre hvis du tog kontakt til Helseskolen i Århus eller Søborg, og tilbød dig som "prøveklud." Hvis du er interesseret så skriv endelig igen hvor du bor, sjælland eller jylland...eller andet steds, så kan jeg give dig et tlf.nr.
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Katka

Dato : 11-06-02 22:35

Hej mango, tak for dit svar. Jeg bor i København, men vil nu alligevel gerne høre fra nogle som
ville lære mig noget akupunktur.

Hilsen Katka

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-06-02 00:27

Prøv at sende mig en mail hvor i du fortæller mig hvad dit prblem er,
og jeg vil se på om jeg kan give dig et råd gratis.

On Mon, 10 Jun 2002 20:54:36 GMT, "Katka" <Katka.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg kunne godt tænke mig at lære at bruge akupunkturnåle på mig selv,
>jeg har en øm
>storetå. Findes der en barmhjertig sjæl som kunne lære mig det uden at
>det koster en formue. Og hvor kan man købe nålene?
>
>Med håb Katka

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/