/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hijacked?!
Fra : nikolajg
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 13-06-04 09:47

Hej.
Jeg har haft problemer med searchsider som hele tiden sniger sig ind som startside. Efter anbefaling har jeg kørt spybot+hijackthis, men problemerne kommer igen. Hvad er næste træk??
mvh nikolaj

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-06-04 09:53

prøv:
http://www.spywarefri.dk/
de har hjulpet mig

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-06-04 09:54

spywarefri vil fortælle dig hvilke filer du skal slette

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 13-06-04 09:58

ellers er der hjælp at hente på www.arlet.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-04 10:46

prøv cwshredder på ovenstående link

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 50 point
Dato : 13-06-04 17:07

nikolajg - når du er kommet af med dit snavs kan du køre dette lille script.
Det lukker ned for muligheden for at skifte startside og er helt ufarligt. Jeg har selv skrevet det.

Jeg har lagt det på min hjemmeside. Du skal bare downloade det og trykke på det 2 gange og svare ja til dialog boksen.
Ulempen ved det er at du skal ind i registreringsdatabasen for at skifte hjemmeside, men hvis du ikke gør det så tit...

www.andreas-skjæmt.dk/nikolajg/homepagelock.reg

Godkendelse af svar
Fra : nikolajg

Dato : 14-06-04 10:51

Tak for svaret Andreas1982.